Facebookta Fake Hesaplar Açma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

stalker8

Çelebi
Seçkin Üye
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
393
Beğeni Puanı
78
bence 10 dk lık e posta lar var onunla deneyebilirsin pugb için yararlı
Hacı email problemi yok, facebooktan hesap açınca er geç sana telefonla hesabı onayla diyor. Onaylamayınca oyunada giremiyorsun. tek numara ile hakkımı doldurmuşum, bizimkilerin cep numarasına dadanmadan başka çözüm bulabilir miyim onu bakıyorum. :)
 

stalker8

Çelebi
Seçkin Üye
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
393
Beğeni Puanı
78
Arkadaş bu facebookunda iyice totosu kalkmış bu nedirya, bahsettiğiniz vpn sistemi işe yaramıyor. yabancı numarayı kabul etmiyor. neyse gerçek başka numara girdik kodu aldık.bu sefer foto istedi.rast gele manzara fotosu attım bu sefer yine hesabı açmadı, fotoyu inceliyoruz ona göre dönüş yapacağız diyor. harbiden gıcık kaptım bu faceye
 

stalker8

Çelebi
Seçkin Üye
Katılım
4 Mar 2019
Mesajlar
393
Beğeni Puanı
78
Ben hesap satın aldım adıma da fake kimlik yaptım uğraşmadım bi daha kapanmıyor :D
Satın aldığınız yeri atabilir misin? Tam olarak nasıl oluyor bu?Atıyorum, fake facebook hesabı aldık diyelim, çarı ona bağladık. yarın öbür gün hesap elden gidince çarda gitmez mi?
 

Aetheris

Bir SÜRE DAHA AFK
Ultra Üye
Katılım
18 Nis 2016
Mesajlar
2,002
Beğeni Puanı
691
Satın aldığınız yeri atabilir misin? Tam olarak nasıl oluyor bu?Atıyorum, fake facebook hesabı aldık diyelim, çarı ona bağladık. yarın öbür gün hesap elden gidince çarda gitmez mi?
hesabın adıyla soyadıyla tarihiyle oynamazsan o hesap gitmez kardeşim benim siteyi atıyım.
 

hymenxx

Üye
Katılım
19 Şub 2019
Mesajlar
37
Beğeni Puanı
2
Yaş
26
bunlar olmadan önce 3 tane güvenilir hesap ekleyeceksin , bunlar olduysa zaten kurtarman biraz zor ilk açtığında kendi no nu gir sorun olmuyor aynısını ben yaptım çünkü , ilk hesap açıldığında profil geldiğinde 3 tane güvenilir hesap ekle sorun olacağını sanmıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SPAM MESAJ YASAKTIR!
  • Örnek: teşekkürler, eyw, sağol , çok iyi, alskdlas, calışıyor, mersiiii vb!
  • Örnek: Aynı mesajı sürekli olarak yazmak! teşekkürler , teşekkürler gibi!
  • Spam mesaj atan görür iseniz RAPOR tuşu ile bize bildiriniz!
  • Daha önceden yazılmış yorumları yazmak yasaktır
  • Başkalarının mesajlarını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız! Spam mesaj atanlar kesinlikle yasaklanacaktır!
  • YASAKLANAN ÜYELİKLER HİLELERİMİZİ KULLANAMAYACAK!

Üst Alt