Get Bone from Bone Name [Source Code]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Słyszę, słyszę letni powiew.
Kurucu
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
7,706
Çözümler
136
Tepki puanı
20,395
Ödüller
24
8 HİZMET YILI
Kısaca bone idleri kullanarak bonelerin pozisyonlarını çekebilirsiniz.
Shortly, you can get bone xyz with using bones ıd.


C++:
class Model
{
public:
char _0x0000[808];
    Animator* pAnimator; //0x0328
char _0x032C[132];
    D3DXMATRIX Position; //0x03B0
char _0x03F0[1104];

};//Size=0x0840

class Animator
{
public:
char _0x0000[32];
    WORD BoneCount; //0x0020
char _0x0022[1282];
    BoneName* pBoneName; //0x0524
    CharacterType* pCharacter; //0x0528
char _0x052C[1092];
    Matrics* pMatrics; //0x0970
char _0x0974[64];

};//Size=0x09B4

class Matrics
{
public:
    D3DXMATRIX Bone[58]; //0x0000

};//Size=0x0040

class CharacterType
{
public:
    char Name[32]; //0x0000

};//Size=0x0020

C++:
int BoneCount = pModel->pAnimator->BoneCount;
            int BoneID = 0;

            for( WORD x = 0; x < BoneCount; x++ )
            {
                if ( !stricmp( pModel->pAnimator->pBoneName->Name[x], "biped head" ) )
                    BoneID = x;
            }

            if ( BoneID != 0 )
            {
               
                D3DXVECTOR3 Head = GetBonePosition( pModel, BoneID );
                D3DXVECTOR2 vIn;
                if ( WorldToScreen( Head, vIn ) )
                {
                    DrawString( vIn.x, vIn.y, DT_CENTER, 0xFF00FF00, "test" );
                }
            }

C++:
int BoneCount = pModel->pAnimator->BoneCount;

            for( WORD x = 0; x < BoneCount; x++ )
            {
               
                D3DXVECTOR3 Head = GetBonePosition( pModel, x );
                D3DXVECTOR2 vIn;
                if ( WorldToScreen( Head, vIn ) )
                {
                    DrawString( vIn.x, vIn.y, DT_CENTER, 0xFF00FF00, "%s", pModel->pAnimator->pBoneName->Name[x] );
                }
               
            }

C++:
D3DXVECTOR3 GetBonePosition( Model* pModel, int BoneId )
{
    D3DXMATRIX pM1 = pModel->pAnimator->pMatrics->Bone[BoneId];
    D3DXMATRIX pM2 = pModel->Position;
    D3DXMATRIX pOut;

    pOut._41 = pM1._41 * pM2._11 + pM1._42 * pM2._21 + pM1._43 * pM2._31 + pM1._44 * pM2._41; // x
    pOut._42 = pM1._41 * pM2._12 + pM1._42 * pM2._22 + pM1._43 * pM2._32 + pM1._44 * pM2._42; // y
    pOut._43 = pM1._41 * pM2._13 + pM1._42 * pM2._23 + pM1._43 * pM2._33 + pM1._44 * pM2._43; // z

    return D3DXVECTOR3( pOut._41, pOut._42, pOut._43 );
 
const keytr = require('keytr.js');
Banlı Üye
Katılım
15 Ağu 2018
Mesajlar
542
Tepki puanı
138
Yaş
25
5 HİZMET YILI
Teşekürler hocam
 
Ey yüce yaradan bana fantastik bir hayat yaşattın.
Emektar Üye
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
4,589
Çözümler
1,844
Tepki puanı
2,275
Ödüller
17
8 HİZMET YILI
i can try it but idk code :D
 
Onaylı Üye
Katılım
4 Eyl 2017
Mesajlar
110
Tepki puanı
15
Ödüller
6
Yaş
23
6 HİZMET YILI
ROS Şuanlık steamda paralı hilesiz diyorlar ama hileyi denedigimde çalışıyordu
 
Üye
Katılım
18 Ağu 2018
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Yaş
29
5 HİZMET YILI
15 dakkada 5 hesabım uçakta ban yedi düzeltin sunu bide 10 günlük hepsi
 
Hayatına Anlam Yüklüyor (%99 Loading)
Seçkin Üye
Katılım
2 Eki 2017
Mesajlar
307
Tepki puanı
39
Ödüller
6
6 HİZMET YILI
emeğine ve klavyene sağlık üstad
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.