Google Stadia Duyuruldu!

casper756

Üye
Katılım
13 Şub 2019
Mesajlar
16
Beğeni Puanı
3
Puanları
3
Yaş
23
Türkiye için çıkmaması isabet olmuş. Bu kur ve bu internetlerle olacak iş değil.
 

benjack

amcalarım öldüler biri hariç şahin k
Onaylı Üye
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
67
Beğeni Puanı
12
Puanları
208
ben o paraya şeker fabrikası kurarım la :mum:
 

FallOutBoy

Time İs Not a Cure For Anything
Ultra Üye
Katılım
9 Ocak 2019
Mesajlar
2,904
Beğeni Puanı
1,563
Puanları
213
Yaş
23
Türkiye'ye gelse bile dolar kurundan satarlarsa başa çıkılamaz fiyat olur, onun yerine bilgisayar almak daha mantıklı. Bu sistem zaten başka platformlar üzerinden yapılıyor, ancak google çıkartınca insanlar neden gaza geldi anlamıyorum, daha ucuza daha iyi hizmet veren firmalar var. Altyapısı Türkiye'ye ait bir firma bile var bu konuda, bakmanızı öneririm.
aynen pahalı gelir 6 aylık ultra iyelik alacağıma fıstık gibi ekran kartı alırım bence en mantıklısı bu ama 4k için değermi bilemiyorum karasızım
aga be ark belçıkada oturuyor ne şanslı awk
şans yok bizde be hep abd de bu tür iyi içerikler
üyelikler pahalı falan değil bizim paramızın değeri düşük.
yapacak bişey yok
Mesajın otomatik olarak birleştirildi:

vay be 4k'da oynabileceğim bir şey oldu sonunda :D
aynen 130 dolar bide 3 ay diye hatırlıyorum bunun değer gibime geldi ama emin değil çok kafa karıştırıcı
 

LAMBYFear

|--- LAMBY[Fearless] ---| Çekiliş Platformu
Süper Üye
Katılım
16 Eyl 2018
Mesajlar
1,455
Beğeni Puanı
685
Puanları
213
türkiyeye gelmeyecek değil ilk etapda türkiye bu listede yok ayrıca türkiyeye gelirse bile üyelik baya uçuk fiyatlarda olur yani beklentileri karşılamaz google herkes eşit şartlarda değil maleesef
Türkiye serverları hızlı olmayacağı için bence stabilize çalışmaz
 

SCRİPTT

Süper Üye
Katılım
13 Şub 2018
Mesajlar
664
Beğeni Puanı
115
Puanları
43
Yaş
22
Almanyada yasiyorum 4kye yetiyor hizim umarim forza horizon 4 vardir.
 

Üst Alt