Hosts Dosyası Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üye
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
15
Tepki puanı
5
arkadaşlar bir kere memoryhackers kullandım şimdi ts girmeye çalışıyorum blacklist hatası veriyo bunu hosts dosyasına bir kod yazarak düzeltebiliyoruz ama bende hosts dosyası yok rsthost denedim olmadı not defterini yönetici açtım olmadı cmd den açtım hosts dosyasını gereken düzenlemeyi yaptım kaydederken yetkin yok diyo yetkide veremiyorum ne yapıcam ben acil yardım ya lütfen
 
Onaylı Üye
Katılım
12 Şub 2018
Mesajlar
137
Tepki puanı
29
MemoryLoader kullananların hepsinde hosts dosyası kayboluyor galiba. Bende de yok. CMD komutundan açtım hosts dosyasını içinde farklı hile siteleri engellenmiş. Bu yüzden kayboluyor galiba. Diğer hile sitelerine erişmemek için :D Hosts dosyasını açsam bile bi değişiklik yapamıyosun malesef. Çözümü bilen varsa yardım etsin
 
Uzman Üye
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
156
Tepki puanı
22
Ödüller
6
Yaş
26
dene bunları host cıkar ordanda sil
 

Ekli dosyalar

  • 3.png
    3.png
    64 KB · Görüntüleme: 70
  • 1.png
    1.png
    53.4 KB · Görüntüleme: 66
  • 2.png
    2.png
    49.1 KB · Görüntüleme: 63
  • 1.png
    1.png
    53.4 KB · Görüntüleme: 62
  • 2.png
    2.png
    49.1 KB · Görüntüleme: 63
  • 3.png
    3.png
    64 KB · Görüntüleme: 53
  • 4.png
    4.png
    62.4 KB · Görüntüleme: 54
  • 5.png
    5.png
    63.8 KB · Görüntüleme: 56
Słyszę, słyszę letni powiew.
Kurucu
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
7,696
Çözümler
136
Tepki puanı
19,309
Ödüller
22
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap
bunu indirip yönetici olarak çalıştır daha sonra git host dosyasını elinle kendin oluştur
 
Üye
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
15
Tepki puanı
5
valla ben cevapları yeni görüyorum şimdi yetkililere sesleniyorum bir daha memory kullanmıcam sorunu format atarak çözdüm rsthosts felan hikaye format attım ve bir dahada memory kullanmıcam bu nasıl bi güvenlik önlemi arkadaş sevmediğiniz düşman gördüğünüz tüm siteleri engelliyosunuz işimiz oluncada giremiyoruz özgürlüğümüzü kısıtlıyosunuz burda ben orayada girerim burayada bunu kimse engelleyemez karışamaz
 
Donator
Katılım
29 Ara 2016
Mesajlar
656
Tepki puanı
168
Ödüller
7
valla ben cevapları yeni görüyorum şimdi yetkililere sesleniyorum bir daha memory kullanmıcam sorunu format atarak çözdüm rsthosts felan hikaye format attım ve bir dahada memory kullanmıcam bu nasıl bi güvenlik önlemi arkadaş sevmediğiniz düşman gördüğünüz tüm siteleri engelliyosunuz işimiz oluncada giremiyoruz özgürlüğümüzü kısıtlıyosunuz burda ben orayada girerim burayada bunu kimse engelleyemez karışamaz
kardeşim al bunu
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap

yönetici olarak çalıştır hosts silinecek sonra kendin tekrar oluştur.
 
Üye
Katılım
12 Mar 2016
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
link ölü ben program crackliyacamda hosta kapatmam lazım lisansı gitmesin diye ama host dosyasına erişim yok değişim yok yardım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.