Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İnsta ♥ @LazHayalet ♥
Efsane Üye
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
5,530
Çözümler
33
Tepki puanı
4,176
Ödüller
17
Sosyal
8 HİZMET YILI
Idle Daddy,idle master,bedava kart,bedava steam kart,kart düşürme,lazhayalet,memoryhackers,mobil kart,oyun kart,steam hacks,steam hile 2017,steam hile 2019, steam hileleri 2019,steam hileleri 2017,steam idle,steam idle master,steam mobil,steam mobil kart,steam mobil kart düşürme,steam oyun hilesi,steam oyun kart,
Merhaba Arkadaşlar Kendim 1 Hafta (17.05.2018)'dan Beri Kullandığım Bir Programı Sizlere Tanıtacam.

Bilgisayara Gerek Yok Telefonunuzdan Vereceğim Programı İndirip Steam Hesabınıza Giriyorsunuz ve Oyunları Seçip Başlat Diyorsunuz Bu Kadar Basit !

Telefonumda Yer Yok Diyorsanız Aşağıda Verdiğim Nox ve Bluestacks Programlarını İndirip Telefonunuzun Yer Alanını İşgal Etmeden Programı Kullanabilirsiniz.

Ben Şuanda Aşağıda Bulunan Resim de Gösterdiğim Gibi Oyun Bilgisayarımda Yüklü Olmadığı Halde Oyunu Oynayarak Kart Düşürüyorum Telefon İçinden Programın Yanı Görüntülerini Aşağıya Koyuyorum Bakabilirsiniz.

:kullan:
Programı İndirin
Program İçinden Steam Hesabınıza Girin.
Programın İçinde Sol En Yukarda Bulunan 3 Noktaya Tıklayın
Tıkladıktan Sonra Games Yazan Yere Tıklayın ve Oyunları Seçin
Oyunları Seçtikten Sonra Start Yazıyor Tıklayın ve Rahatınıza Bakın


:not:
Not : Sağ Tarafta Bulunan 3 Noktaya Basarak Dil Ayarını Değiştirebilirsiniz
Not : Programı İndirdiğinizde Otomatik Olarak Türkçe Olarak İnecektir.


:resim:
vPz6rp.jpg
9NXa0r.jpg
X6WMmj.jpg
JDLZmj.jpg
yqd6g7.jpg
RDyr2a.jpg

:calis:

Tüm Android işletim sistemlerinde sorunsuz çalışıyor.

:indir:
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap

Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap

Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap


NOT : ORİJİNAL İNDİRME YERLERİNDEN VERİLDİĞİ İÇİN VİRÜS TOTAL KOYULMAMIŞTIR. !
 
Son düzenleme:
Seçkin Üye
Katılım
29 Ocak 2018
Mesajlar
399
Çözümler
3
Tepki puanı
179
6 HİZMET YILI
güvenlimi Hocam hesap çalınma islemi fln.
 
İnsta ♥ @LazHayalet ♥
Efsane Üye
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
5,530
Çözümler
33
Tepki puanı
4,176
Ödüller
17
Sosyal
8 HİZMET YILI
güvenlimi Hocam hesap çalınma islemi fln.
Ben 1 Haftadan Beri Kullanıyorum Neredeyse Tüm Oyunlarımın Kartlarını Düşürdüm ve Yorumlara Bakarsan ve Başka Yerlere Bakarsan Bu Programı Kullanan Çok Kişi Var Güvenmiyorsan Guardını Aç Öyle Dene Yada Boş Hesabın Varsa Onda Dene.

Şimdi Düştü Sondaki :
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap
 
Uzman Üye
Katılım
25 Mar 2018
Mesajlar
239
Tepki puanı
136
6 HİZMET YILI
Ben 1 Haftadan Beri Kullanıyorum Neredeyse Tüm Oyunlarımın Kartlarını Düşürdüm ve Yorumlara Bakarsan ve Başka Yerlere Bakarsan Bu Programı Kullanan Çok Kişi Var Güvenmiyorsan Guardını Aç Öyle Dene Yada Boş Hesabın Varsa Onda Dene.

Şimdi Düştü Sondaki :
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap
Şimdi pc de oynanan oyunları telefon üzerindemi oynuyorsun tam anlıyamadım.Oynıyarak mı düşüyo yoksa indirmemiz yeterlimi tam anlıyamadım
 
Son düzenleme:
İnsta ♥ @LazHayalet ♥
Efsane Üye
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
5,530
Çözümler
33
Tepki puanı
4,176
Ödüller
17
Sosyal
8 HİZMET YILI
Şimdi pc de oynanan oyunları telefon üzerindemi oynuyorsun tam anlıyamadım.Oynıyarak mı düşüyo yoksa indirmemiz yeterlimi tam anlıyamadım
anlaşılmayacak bişe yoktu ama neyse tekrar anlatıyım kısaca dediğim programı indiriyorsun steam hesabına giriyorsun indirdiğin program üzerinden ardından program içinde oyun liste yeri var oradan oyunları seciyorsun anasayfaya tekrar geliyorsun başlat diyon sen sadece telefonunu açık tutuyorsun ve netini program idle master mantığı gibi çalışıyor otomatik oyunda gösteriyor seni ve kart düşüyor bu kadar basit
 
Banlı Üye
Katılım
11 Tem 2017
Mesajlar
1,777
Çözümler
2
Tepki puanı
695
6 HİZMET YILI
Hep BÖyle Program Arıyordum Saol Death
 
Onaylı Üye
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
119
Tepki puanı
10
6 HİZMET YILI
Şahsen Bende Kullandım Hem de 1 Yıldır Program Sayesinde Baya Para-Kart Kastım Güvenebilirsiniz :)
 
İnsta ♥ @LazHayalet ♥
Efsane Üye
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
5,530
Çözümler
33
Tepki puanı
4,176
Ödüller
17
Sosyal
8 HİZMET YILI
☕Grapher ツ
Süper Üye
Katılım
10 Ağu 2017
Mesajlar
620
Çözümler
2
Tepki puanı
171
Ödüller
6
6 HİZMET YILI
Log Kaydediyo Olmasın Proğram
Üye Bilgilerini Çekiyor Genelde Böyle Proğramlar.
 
☕Grapher ツ
Süper Üye
Katılım
10 Ağu 2017
Mesajlar
620
Çözümler
2
Tepki puanı
171
Ödüller
6
6 HİZMET YILI
Ortalama kaç dakikada düşüyor.
 
Üye
Katılım
27 Ağu 2016
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
7 HİZMET YILI
Şahsen Bende Kullandım Hem de 1 Yıldır Program Sayesinde Baya Para-Kart Kastım Güvenebilirsiniz :)
kardeşim ben uygulamayı indirdim giriş yaptım başlat a basıyorum oyun oynadığı gözükmüyo oyunlardan bi oyuna bastığımda oynadığı gözüküyo neden böyle
 

R0S

Uzman Üye
Katılım
23 Ara 2016
Mesajlar
184
Tepki puanı
33
Ödüller
7
Yaş
25
7 HİZMET YILI
güvenilir mi
 
Üye
Katılım
10 Eyl 2018
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Yaş
23
5 HİZMET YILI
anladım gençler bende kurdum da 1 kart düşmesi ne kadar sürüyor?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.