Performans pc topluyorum maliyeti (7000tl)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üye
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
42
Tepki puanı
3
Ödüller
5
Yaş
28
arkadaşlar sağlam bi sistem yapmak istiyorum elimde 7000tl gibi bir para var ben sizlere düşündüklerimi yazayım sizlerde tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim

ASUS PRIME Z370-P Intel Z370 8th Gen Intel Soket 1151 DDR4 4000MHz(O.C.) USB 3.1 Anakart

Intel Core i5 8600K Soket 1151 3.6GHz 9MB Önbellek İşlemci

Thermaltake WATER 3.0 PERFORMER Sıvı Soğutma Sistemi

GSKILL 16GB (2X8GB) TRIDENT Z RGB LED DDR4 3000Mhz CL16 Dual Kit Ram

ASUS GTX1070 DUAL 8GB GDDR5 256Bit DX12 Nvidia Geforce Ekran Kartı

TOSHIBA OCZ TL100 240GB SATA3 2.5" SSD (550MB Okuma / 530MB Yazma)

Seagate 3.5" 1TB Barracuda Sata 3.0 7200Rpm 64MB 210Mb/s okuma Harddisk

Thermaltake TR2 S 600W 80PLUS 12cm Fanlı PSU

Thermaltake View 27 Panoramik Cam Pencereli USB 3.0 Midi Tower Kasa


düşüncelierim bunlar bunu bi siteden buldum sizce nasıl
 
sudo apt get install NEWLIFE
Süper Üye
Katılım
11 Nis 2018
Mesajlar
610
Çözümler
9
Tepki puanı
63
Ödüller
6
Sosyal
7k ya daha iyisi toplanır tek yapman gereken amd ryzen 2 seçmen ;)
 
Süper Üye
Katılım
31 May 2017
Mesajlar
781
Çözümler
2
Tepki puanı
148
Ödüller
6
daha iyi bir işlemci kullanıp ram den kısabilirsin
 
Onaylı Üye
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
67
Tepki puanı
11
AGA BAK SANA SÖYLİYİM Bİ NVİDİA GTX 1080 AL VE Bİ KASA VE MONİTÖR AL BÜTÜN HERŞEY EKRAN KARTINDA RAM 12 GB OLSUN RAHAT OYNARSIN
 
We Love TESLA ⚡️
Kurucu
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
1,306
Çözümler
16
Tepki puanı
4,211
Ödüller
15
Yaş
93
intel şuan önermiyorum eski modellerin performansı son açıktan sonra iyice düştü ryzen alamalısın drop yemek istemiyorsan.
 
We Love TESLA ⚡️
Kurucu
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
1,306
Çözümler
16
Tepki puanı
4,211
Ödüller
15
Yaş
93
ssd olarak toshiba a100 alabilirsin.
 
Üye
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
42
Tepki puanı
3
Ödüller
5
Yaş
28
bu arada ram ne kadar düşrümeliyim 16 dan kaça indirmeliyim bu arada fiyatı biraz daha yükelste biliriz o konuda sorun yok
 
Üye
Katılım
1 Ocak 2018
Mesajlar
16
Tepki puanı
1
Yaş
27
ryzen tercih ederim özellikle
AMD Ryzen 5 1600 3.2GHz Box İşlemci

844,29 TL fiyatlarında kaliteli dir
 
Emektar Üye
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
1,766
Tepki puanı
316
Ödüller
9
Kendin toplamadan önce kaliteli bilgiler topla. Çeşitli youtube kanalları var, forumlar var. Sadece burdan sorma kendin de araştır. İşlemci değiştirebilirsin Ryzen marka alabilirsin.(Ör: AMD Ryzen 5 2400G 3.6GHz Soket AM4+ 65W İşlemci) Mecburen anakart da değişecek.(Ör: Asus PRIME X370-PRO AMD Çipset Soket AM4 DDR4 3200(O.C.) DP HDMI USB 3.1 Anakart) benim verdiklerim sadece örnek. Araştırmacı olman senin için daha iyi olacaktır.
 
Üye
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
42
Tepki puanı
3
Ödüller
5
Yaş
28
Kendin toplamadan önce kaliteli bilgiler topla. Çeşitli youtube kanalları var, forumlar var. Sadece burdan sorma kendin de araştır. İşlemci değiştirebilirsin Ryzen marka alabilirsin.(Ör: AMD Ryzen 5 2400G 3.6GHz Soket AM4+ 65W İşlemci) Mecburen anakart da değişecek.(Ör: Asus PRIME X370-PRO AMD Çipset Soket AM4 DDR4 3200(O.C.) DP HDMI USB 3.1 Anakart) benim verdiklerim sadece örnek. Araştırmacı olman senin için daha iyi olacaktır.

teşekürler tavsiyen için agacım bu parçaları zaten bi forumda denk geldim sizlerlede paylaşmak istedim değiştirmem gerkeen şeyler varmı diye tavsiyen için teşekür ederim agacım <3
 
Geri Gelen Biri
Ultra Üye
Katılım
27 Ara 2017
Mesajlar
1,549
Tepki puanı
272
Yaş
25
Ryzen al şuan yanlış hatırlamıyorsam 2020 ye kadar çıkacak ürünler ryzene uyumlu olucak.
 
Emektar Üye
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
1,766
Tepki puanı
316
Ödüller
9
teşekürler tavsiyen için agacım bu parçaları zaten bi forumda denk geldim sizlerlede paylaşmak istedim değiştirmem gerkeen şeyler varmı diye tavsiyen için teşekür ederim agacım <3
Ya 7k paraya 2 monitörlü gaming pc bile ayarlanır. Biraz araştırma yaparak bunu daha da netleştirebilirsin.
 
Donator
Katılım
29 Ara 2016
Mesajlar
656
Tepki puanı
168
Ödüller
7
ramini indirme kardeşim günümüz oyunlarında gerekli
mesela oyunu alta indirip arkadan 1080 p 60 fps fidyo filan izleyebilirsin
ya nese fazla uzattım eğer uzun ömürlü kullancaksan dursun ram
sonra update yapcaksan (tabiki yapcaksın) bilmem :/
 
Üye
Katılım
27 Eki 2016
Mesajlar
42
Tepki puanı
3
Ödüller
5
Yaş
28
ramini indirme kardeşim günümüz oyunlarında gerekli
mesela oyunu alta indirip arkadan 1080 p 60 fps fidyo filan izleyebilirsin
ya nese fazla uzattım eğer uzun ömürlü kullancaksan dursun ram
sonra update yapcaksan (tabiki yapcaksın) bilmem :/
aga zaten limt 7bin değil 9 a kadar çıkıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.