Ram takviyesi yapacağım ufak bi sorum var ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

of nope king

Moderator
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
2,084
Beğeni Puanı
872
Merhaba forum sakinleri 3 gb ram takılı pc de 2+1 interneten 4 gblik bi ram alacağım 1 gb rami çıkarıp 4+2 yapacağım 6 gb ram bu mümkün mü anakartım 8 gb ye kadar destekliyor ddr3 alacağım ram şu pc de takılı olan ramlerde 1333 mhz sıkıntı şurda arkadaşımdan 2 gb ram almıştım 4 gb yapayım diye arkadaşın kide ddr 3 1333 mhz hi level bi ramdi takınca pc görüntü gelmemişti ( benim ramin üstünde single yazıyordu arkadaşınkinde dual yazıyordu bundan olabilir mi ? )

NOT : Benim ram çıkarıp arkadaşın ram takınca görüntü geliyordu benim ramle takınca gelmiyordu.


Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!


Ana kart
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!

Ram
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!

Ram Slot 1
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!

Ram Slot 2
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!

İşlemci
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!



NOT: Cidden anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim ram aldıktan sonra herhangi bir sıkıntı çıkmadan kullanmak istiyorum. Fazla bilgim olmadığı için konu açmak zorunda kaldım bu rami takınca pc de görüntü alabilirmiyim sorunsuz bir şekilde uyumlu olur mu ?
 

LeqenDTR

"Sadece Gerçekler İçin"
Süper Üye
Katılım
16 Tem 2017
Mesajlar
1,018
Beğeni Puanı
365
Arkadaşından aldığın ram tek başına çalışıyor muydu?
İnternetten ram alırsan aynı marka ve bulabiliyorsan aynı seriyi al. Sana %100 çalışır veya çalışmaz diyemeyiz bakarsın anakartın sorun çıkarır , bakarsın diğer ram ile uyumsuzluk yapar.
Mesajın otomatik olarak birleştirildi:

Kanka işlemci yetmeyebilir RAM yüksek olunca dengesizlik olabilir
İşlemcisi gayet yeterli gibi duruyor. Sanmam işlemcinin problem yaptığını. Ram yükselince ne gibi bir dengesizlik olacak?
 

nader11ndeu

Where is my mind ?
Kurucu
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
5,153
Beğeni Puanı
6,968
Yaş
24
@By ŞaHaNe adam bilgili olmayan yazmasın demiş. Madem anlamıyorsun neden kendini cevap yazma zorunluluğunda hissediyorsun ? Bir daha bu konuya cevap yazma.

Arkadaşımızın sorusuna gelince. Dostum teoride ramlerin frekansı aynı olduğu zaman sıkıntı çıkmaması lazım. Ramlerin frekansı farklı olduğu vakit zaten frekansı düşük olan ramin frekansı kaçsa diğerini de o frekansta çalıştırabiliyorsun. Tabi bu ne kadar sağlıklıdır bilinmez. Bundan dolayı bilinmeyen markaların ramleriyle sistemini boş yere riske atıcağına şimdi sana atacağım bağlantıdan anakartınla uyumlu ramlerin listesine bakabilirsin. İstediğin markadan (önerim Corsair ya da GSKILL ya da Kingston ) seçtiğin rami sahibinden ikinci el ya da sıfır aratabilirsin.

Önce atacağım bağlantıdan kendine 4GB ram beğen, onu satın al. Daha sonra paran olunca bi 4GB daha alır 4+4 8 GB dual channel bir sisteme sahip olursun.

Link:
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!
 

KusursuzHacker

♥ Kusursuz ♥
Ultra Üye
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
1,899
Beğeni Puanı
452
eski pc'imde mhz aynı olsa bile açmıyordu 2 slot vardı ramların yerini değiştirince açılıyordu slot bozuktu ztn şuan kalbi (işlemci) sökülmüş vaziyette koltuk arkasında duruyor :)

Mhz aynı olursa sorun olmaz alacağın ram kendi raminle aynı mhz de olsun yani.
 

of nope king

Moderator
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
2,084
Beğeni Puanı
872
@By ŞaHaNe adam bilgili olmayan yazmasın demiş. Madem anlamıyorsun neden kendini cevap yazma zorunluluğunda hissediyorsun ? Bir daha bu konuya cevap yazma.

Arkadaşımızın sorusuna gelince. Dostum teoride ramlerin frekansı aynı olduğu zaman sıkıntı çıkmaması lazım. Ramlerin frekansı farklı olduğu vakit zaten frekansı düşük olan ramin frekansı kaçsa diğerini de o frekansta çalıştırabiliyorsun. Tabi bu ne kadar sağlıklıdır bilinmez. Bundan dolayı bilinmeyen markaların ramleriyle sistemini boş yere riske atıcağına şimdi sana atacağım bağlantıdan anakartınla uyumlu ramlerin listesine bakabilirsin. İstediğin markadan (önerim Corsair ya da GSKILL ya da Kingston ) seçtiğin rami sahibinden ikinci el ya da sıfır aratabilirsin.

Önce atacağım bağlantıdan kendine 4GB ram beğen, onu satın al. Daha sonra paran olunca bi 4GB daha alır 4+4 8 GB dual channel bir sisteme sahip olursun.

Link:
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!
teşekkür ederim nader abi.
Mesajın otomatik olarak birleştirildi:

@By ŞaHaNe adam bilgili olmayan yazmasın demiş. Madem anlamıyorsun neden kendini cevap yazma zorunluluğunda hissediyorsun ? Bir daha bu konuya cevap yazma.

Arkadaşımızın sorusuna gelince. Dostum teoride ramlerin frekansı aynı olduğu zaman sıkıntı çıkmaması lazım. Ramlerin frekansı farklı olduğu vakit zaten frekansı düşük olan ramin frekansı kaçsa diğerini de o frekansta çalıştırabiliyorsun. Tabi bu ne kadar sağlıklıdır bilinmez. Bundan dolayı bilinmeyen markaların ramleriyle sistemini boş yere riske atıcağına şimdi sana atacağım bağlantıdan anakartınla uyumlu ramlerin listesine bakabilirsin. İstediğin markadan (önerim Corsair ya da GSKILL ya da Kingston ) seçtiğin rami sahibinden ikinci el ya da sıfır aratabilirsin.

Önce atacağım bağlantıdan kendine 4GB ram beğen, onu satın al. Daha sonra paran olunca bi 4GB daha alır 4+4 8 GB dual channel bir sisteme sahip olursun.

Link:
Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!
bide nader abi ram 6 yaptığım zaman rust oynarmıyım bu sistemle ?
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SPAM MESAJ YASAKTIR!
  • Örnek: teşekkürler, eyw, sağol , çok iyi, alskdlas, calışıyor, mersiiii vb!
  • Örnek: Aynı mesajı sürekli olarak yazmak! teşekkürler , teşekkürler gibi!
  • Spam mesaj atan görür iseniz RAPOR tuşu ile bize bildiriniz!
  • Daha önceden yazılmış yorumları yazmak yasaktır
  • Başkalarının mesajlarını kopyalayıp aynısını yazmak yasaktır
  • Bilginiz olmadığı konulara yorum sayınız artsın diye mesaj atmak yasaktır
  • Yorum yaparken kendi fikrinizi yazınız! Spam mesaj atanlar kesinlikle yasaklanacaktır!
  • YASAKLANAN ÜYELİKLER HİLELERİMİZİ KULLANAMAYACAK!

Üst Alt