Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Griffin Premium
Katılım
3 Mar 2017
Mesajlar
1,378
Çözümler
1
Tepki puanı
995
Ödüller
10
Sosyal
roe, ring, ring of, ring of elysium, ring of elysium offset, ring of elysium offsets, ring of elysium hack, ring of elysium wallhack, ring of elysium esp hack, ring of elysium esp
:resim:

ROE2.jpg


:not:

Hızlı bir şekilde Ring of Elysium'da hile yapmak için bunlardan yararlanabilirsiniz arkadaşlar. İşinize yaradıysa ne mutlu bana.

Offsets;
C++:
MainProcedure = 2E1F650    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\x83\xCE\xFF\x56 xx????xxxx
Entitylist = 2E28C10       \x8B\x1D\x00\x00\x00\x00\x8B\x04\x93 xx????xxx
QSSceneCamera = 2915324    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\xC7\x45\x00\x00\x00\x00\x00\x3B xx????xx?????x
 
MainPlayer    MainProcedure +0x80
 
MaxEntitys     Entitylist +0x4
EntityCount     Entitylist +0x8
ESP;

PlgO4Q.jpg


C++:
    if (Stride == 72 && vSize == 1836)
        AddModel(pDevice);
  
    // Parameters:
    //
    //   sampler2D BoneTex;
    //   float4 BoneTexUv;
    //   float4x4 worldMatrix;
    //   float4x4 worldViewProj;
    //
    //
    // Registers:
    //
    //   Name          Reg   Size
    //   ------------- ----- ----
    //   worldViewProj c0       4
    //   worldMatrix   c4       3
    //   BoneTexUv     c7       1
    //   BoneTex       s3       1
  
    D3DXMATRIX matrix, m1;
    D3DXVECTOR4 position;
    D3DXVECTOR4 input;
    Device->GetVertexShaderConstantF(0, matrix, 4);
  
    //input.y
  
    D3DXMatrixTranspose(&matrix, &matrix);
    D3DXVec4Transform(&position, &input, &matrix);
  
    position.x = input.x * matrix._11 + input.y * matrix._21 + input.z * matrix._31 + matrix._41;
    position.y = input.x * matrix._12 + input.y * matrix._22 + input.z * matrix._32 + matrix._42;
    position.z = input.x * matrix._13 + input.y * matrix._23 + input.z * matrix._33 + matrix._43;
    position.w = input.x * matrix._14 + input.y * matrix._24 + input.z * matrix._34 + matrix._44;
  
    float xx = ((position.x / position.w) * (Viewport.Width / 2)) + Viewport.X + (Viewport.Width / 2);
    float yy = Viewport.Y + (Viewport.Height / 2) - ((position.y / position.w) * (Viewport.Height / 2));


 
Son düzenleme:
Üye
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
reis o kadar kod yazmıssın bare exe ye yada injectorle beraber bi rar a koysaydın :)
 
Onaylı Üye
Katılım
18 Nis 2018
Mesajlar
50
Tepki puanı
7
Yaş
24
Kodlar işime yarar yaramasına ama maalesefki oyunu indiremedim bir türlü indirince bu konu işime yarayacak.
 
Seçkin Üye
Katılım
11 Ara 2017
Mesajlar
580
Tepki puanı
43
Ödüller
5
bro kodları ben ne yapacagıumı bılmyorum dırek hıle olarak atsan ?_
 
Griffin Premium
Katılım
3 Mar 2017
Mesajlar
1,378
Çözümler
1
Tepki puanı
995
Ödüller
10
Sosyal
Güncellendi
 
Üye
Katılım
1 Ara 2017
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Ödüller
6
Yaş
30
bu kodları nasıl atabiliriz oyuna yardımcı olurmusunuz ?
 
Onaylı Üye
Katılım
29 Eki 2017
Mesajlar
133
Tepki puanı
29
Ödüller
5
roe, ring, ring of, ring of elysium, ring of elysium offset, ring of elysium offsets, ring of elysium hack, ring of elysium wallhack, ring of elysium esp hack, ring of elysium esp
:resim:

Ekli dosyayı görüntüle 6090

:not:

Hızlı bir şekilde Ring of Elysium'da hile yapmak için bunlardan yararlanabilirsiniz arkadaşlar. İşinize yaradıysa ne mutlu bana.

Offsets;
C++:
MainProcedure = 2E1F650    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\x83\xCE\xFF\x56 xx????xxxx
Entitylist = 2E28C10       \x8B\x1D\x00\x00\x00\x00\x8B\x04\x93 xx????xxx
QSSceneCamera = 2915324    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\xC7\x45\x00\x00\x00\x00\x00\x3B xx????xx?????x

MainPlayer    MainProcedure +0x80

MaxEntitys     Entitylist +0x4
EntityCount     Entitylist +0x8
ESP;

PlgO4Q.jpg


C++:
    if (Stride == 72 && vSize == 1836)
        AddModel(pDevice);
 
    // Parameters:
    //
    //   sampler2D BoneTex;
    //   float4 BoneTexUv;
    //   float4x4 worldMatrix;
    //   float4x4 worldViewProj;
    //
    //
    // Registers:
    //
    //   Name          Reg   Size
    //   ------------- ----- ----
    //   worldViewProj c0       4
    //   worldMatrix   c4       3
    //   BoneTexUv     c7       1
    //   BoneTex       s3       1
 
    D3DXMATRIX matrix, m1;
    D3DXVECTOR4 position;
    D3DXVECTOR4 input;
    Device->GetVertexShaderConstantF(0, matrix, 4);
 
    //input.y
 
    D3DXMatrixTranspose(&matrix, &matrix);
    D3DXVec4Transform(&position, &input, &matrix);
 
    position.x = input.x * matrix._11 + input.y * matrix._21 + input.z * matrix._31 + matrix._41;
    position.y = input.x * matrix._12 + input.y * matrix._22 + input.z * matrix._32 + matrix._42;
    position.z = input.x * matrix._13 + input.y * matrix._23 + input.z * matrix._33 + matrix._43;
    position.w = input.x * matrix._14 + input.y * matrix._24 + input.z * matrix._34 + matrix._44;
 
    float xx = ((position.x / position.w) * (Viewport.Width / 2)) + Viewport.X + (Viewport.Width / 2);
    float yy = Viewport.Y + (Viewport.Height / 2) - ((position.y / position.w) * (Viewport.Height / 2));


kardeş bende bunun gibi çok kod görüyorum o dediğin sitede ama bunu nasıl oyunda aktifleştireceğiz hazır proje şeklinde sunsan ya da nasıl yapılacağını açıklasan?
 
Griffin Premium
Katılım
3 Mar 2017
Mesajlar
1,378
Çözümler
1
Tepki puanı
995
Ödüller
10
Sosyal
kardeş bende bunun gibi çok kod görüyorum o dediğin sitede ama bunu nasıl oyunda aktifleştireceğiz hazır proje şeklinde sunsan ya da nasıl yapılacağını açıklasan?
Üstünde uğraştığım bir proje var geliştirebilirsem belki yakın zamanda paylaşabilirim.
 
Onaylı Üye
Katılım
29 Eki 2017
Mesajlar
133
Tepki puanı
29
Ödüller
5
Üstünde uğraştığım bir proje var geliştirebilirsem belki yakın zamanda paylaşabilirim.
sabırsızlıkla bekliyorum kardeş ozaman :) 3 haftadır deli olacam millette var biliyorum ama ben yapamıyorum ya :) sadece wallhack yeter bana :) yada chams ta olsa yeter. Sen bunlardan birisini yapabiliyorsan şimdilik paylaşırmısın onu benimle?
 
Üye
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Yaş
26
My friend I am developing Ring Of Elysium Hile & Public hack I need a decryption, the source code has been written to provide a complete decryption?
 

R0S

Uzman Üye
Katılım
23 Ara 2016
Mesajlar
184
Tepki puanı
33
Ödüller
6
Yaş
25
güncel ?
 
Üye
Katılım
21 Eyl 2018
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Yaş
26
Max Entity: 0x02C08428
EntityList: 0x02C08424
EntityCalc: EntityList + index * 4
EntityId: EntityCalc + 0x14
Player: (EntityCalc + 0x8) + 0x20

Self: EntityID == 4474183;

Name: Player + 0xEC
Pos: Player + 0x3C0
 
➽➽➽
Uzman Üye
Katılım
24 Ağu 2017
Mesajlar
290
Tepki puanı
114
Ödüller
7
Yaş
26
Üstad Okadar Kodları Yazmış Keşke Yapıp Sunsaydın ya :(
 
Üye
Katılım
21 Eyl 2018
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Yaş
26
ViewMatrix:
0x2EA2844 With Pointers: 0x04,0xFC,0x08
 
Banlı Üye
Katılım
22 Tem 2017
Mesajlar
44
Tepki puanı
6
Yaş
26
kodları vısual studıo dan mı yapıcaz anlayan bırı msg atabılırmı ?
 
Üye
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
2
Tepki puanı
1
Lutfen biri just survive ile ilgili esp yapsın ya cıldırıcam cinliler hile yapmış saddece cinliliere veriyorlar kulanıyorlar oyunda 2 k gameplay var admlar ın yaptıgna bak o kadar emkelere yazık kimsede bilmiyor nasıl yapıldıgını cıldırıcam
 
Üye
Katılım
24 Eki 2018
Mesajlar
27
Tepki puanı
3
Ödüller
5
Yaş
32
bu kodlari nerede kullanabiliriz peki yardimci olurmusunuz
 
Banlı Üye
Katılım
4 Haz 2018
Mesajlar
19
Tepki puanı
1
Yaş
35
Bir çözüm lazım buna. Nedense Memory listesinde hala güncellenmekte yazıyor. Acaba sıkıntı nedir de yenisi yapılamıyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.