• Üyelik paylaşımı yasaktır! Hesabınızı başkalarına vermeyin! Hesap paylaşımları yasaklama ile sonuçlanacaktır.

Ring Of Elysium Offsets & ESP

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Jagrenti

Griffin Premium
Katılım
12 Haz 2016
Mesajlar
840
Beğeni Puanı
354
:yazı:

Hile kodlama da umarım yardımcı olur sizlere :)

:resim:

n.jpg


:özellik:

C++:
MainProcedure = 2E1F650    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\x83\xCE\xFF\x56 xx????xxxx
Entitylist = 2E28C10       \x8B\x1D\x00\x00\x00\x00\x8B\x04\x93 xx????xxx
QSSceneCamera = 2915324    \x8B\x0D\x00\x00\x00\x00\xC7\x45\x00\x00\x00\x00\x00\x3B xx????xx?????x

MainPlayer    MainProcedure +0x80

MaxEntitys     Entitylist +0x4
EntityCount     Entitylist +0x8

C++:
if (Stride == 72 && vSize == 1836)
        AddModel(pDevice);
  //MemoryHackers.ORG
    // Parameters:
    ////MemoryHackers.ORG
    //   sampler2D BoneTex;
    //   float4 BoneTexUv;
    //   float4x4 worldMatrix;
    //   float4x4 worldViewProj;
    //
    //
    // Registers:
    //
    //   Name          Reg   Size
    //   ------------- ----- ----
    //   worldViewProj c0       4
    //   worldMatrix   c4       3
    //   BoneTexUv     c7       1
    //   BoneTex       s3       1
  //MemoryHackers.ORG
    D3DXMATRIX matrix, m1;
    D3DXVECTOR4 position;
    D3DXVECTOR4 input;
    Device->GetVertexShaderConstantF(0, matrix, 4);
  //MemoryHackers.ORG
    //input.y

    D3DXMatrixTranspose(&matrix, &matrix);
    D3DXVec4Transform(&position, &input, &matrix);
  //MemoryHackers.ORG
    position.x = input.x * matrix._11 + input.y * matrix._21 + input.z * matrix._31 + matrix._41;
    position.y = input.x * matrix._12 + input.y * matrix._22 + input.z * matrix._32 + matrix._42;
    position.z = input.x * matrix._13 + input.y * matrix._23 + input.z * matrix._33 + matrix._43;
    position.w = input.x * matrix._14 + input.y * matrix._24 + input.z * matrix._34 + matrix._44;
  //MemoryHackers.ORG
    float xx = ((position.x / position.w) * (Viewport.Width / 2)) + Viewport.X + (Viewport.Width / 2);
    float yy = Viewport.Y + (Viewport.Height / 2) - ((position.y / position.w) * (Viewport.Height / 2));
 

Fiberos

Üye
Katılım
23 Şub 2019
Mesajlar
1
Beğeni Puanı
0
Yaş
26
bu oyunun kötü yanı ateş sesi veya ayak sesi haritada gözükmüyor.adamı görmüyorsunuz nerden geldiğini.pubg gibi değil.haritada gözükseydi en güzel battleroyal sıralamama sorgusuz suhalsiz girmeyi başarırdı.bu eksiğin olması hile kullanmamıza sebep oluyor.
 

Hudzell

Ultra Üye
Katılım
16 Mar 2018
Mesajlar
1,544
Beğeni Puanı
504
Yaş
21
bu oyunun kötü yanı ateş sesi veya ayak sesi haritada gözükmüyor.adamı görmüyorsunuz nerden geldiğini.pubg gibi değil.haritada gözükseydi en güzel battleroyal sıralamama sorgusuz suhalsiz girmeyi başarırdı.bu eksiğin olması hile kullanmamıza sebep oluyor.
o özellikler sadece mobile kullanıcılarına kolaylık olsun diye eklenmiştir hangi pc battle royale oyununun haritasında ayak veya mermi göstergesi gördün?
o zaman kendini geliştir herşeyi yapımcılardan bekleme yapımcılar genel hareket eder,eğer oyuncularının çoğu bunu isteseydi zaten eklenirdi

ban yemek olmasa bu kadar kibar yazmazdım da neyse...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt