S.K.I.L.L. - Error LM2 Hatası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
noldu ya foton gitti ?
Seçkin Üye
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
452
Çözümler
1
Tepki puanı
147
Ödüller
5
Cümleten Selamın Aleyküm hayırlı geceler

Arkadaşlar oyuna girmeye çalıştığımda Error LM2 - LM3 - LM4 Tarzında ard arda gelen hata bildirimleri var çözümünü yada sebebini bilen var mı ?
2.jpg
 
Admin
Katılım
5 Ara 2017
Mesajlar
3,590
Çözümler
88
Tepki puanı
8,119
Ödüller
18
https://memoryhackers.org/konular/lm2-ve-clientfxdb-hata-cozumu.43919/page-12#post-743101 Lm2 hatasını buradan çözebilirsin.Temp dosyasından kaynaklı genelde.
 
noldu ya foton gitti ?
Seçkin Üye
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
452
Çözümler
1
Tepki puanı
147
Ödüller
5
https://memoryhackers.org/konular/lm2-ve-clientfxdb-hata-cozumu.43919/page-12#post-743101 Lm2 hatasını buradan çözebilirsin.Temp dosyasından kaynaklı genelde.
Teşekkürler denedim ama bu sefer direk lm3'ten hata vermeye başladı lm2 gelmedi :/
 
noldu ya foton gitti ?
Seçkin Üye
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
452
Çözümler
1
Tepki puanı
147
Ödüller
5
Teşekkür ederim
 
Üye
Katılım
20 Eyl 2017
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Yaş
21
steamdanmı indirdiysen oyunu olmaz banada aynısı oldu :)
Hacker1616 said:
@nader11ndeu hile steamda calısmıyo lm3 hatası var
@nader11ndeu Steam da çalışıyor diye bir şey yazmıyor zaten. verdiği cvp
 
noldu ya foton gitti ?
Seçkin Üye
Katılım
11 May 2018
Mesajlar
452
Çözümler
1
Tepki puanı
147
Ödüller
5
Üye
Katılım
8 Şub 2018
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Yaş
23
Você conseguiu isso ordenado? Eu tenho o mesmo erro.
 
Back to 2D
Uzman Üye
Katılım
23 Haz 2018
Mesajlar
155
Tepki puanı
21
Ödüller
3
Sorunu çözdün mü? Hala sorunum var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.