3 Ağu 2020 #41 n3k0636 N Onaylı Üye Katılım 2 Ağu 2020 Mesajlar 54 Tepki puanı 0 Yaş 30 5 HİZMET YILI negaotijolo' Alıntı: as long as you use cheating with EVADE OFF I believe you will not be banned for a good period Genişletmek için tıklayın ... se usar só os visuais nao da ban tbm?
negaotijolo' Alıntı: as long as you use cheating with EVADE OFF I believe you will not be banned for a good period Genişletmek için tıklayın ... se usar só os visuais nao da ban tbm?
3 Ağu 2020 #42 negaotijolo Tijolo Onaylı Üye Katılım 30 Haz 2020 Mesajlar 62 Tepki puanı 4 Ödüller 5 Yaş 34 5 HİZMET YILI n3k0636' Alıntı: se usar só os visuais nao da ban tbm? Genişletmek için tıklayın ... pelo oque eu vi esta tendo varios relatos de usuarios sobre o F5 esta fechando o game, se a riot estiver banido pra essas pessoas que esta fechando o game automatico nao esta seguro usar os desenhos visuais
n3k0636' Alıntı: se usar só os visuais nao da ban tbm? Genişletmek için tıklayın ... pelo oque eu vi esta tendo varios relatos de usuarios sobre o F5 esta fechando o game, se a riot estiver banido pra essas pessoas que esta fechando o game automatico nao esta seguro usar os desenhos visuais
3 Ağu 2020 Yasaklandı #43 saviolar S Banlı Üye Katılım 1 Ağu 2020 Mesajlar 51 Tepki puanı 3 Yaş 49 5 HİZMET YILI estou usando o do ciroscript e to safe