Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xMstfx

Ben Senim Ve Sen Kendinden Kaçamazsın !
Onaylı Üye
Katılım
1 Ocak 2016
Mesajlar
256
Beğeni Puanı
54
:yazı:

Bu bir uzay yönetim simülasyonudur Android platformunda popüler olan oyunlardan bir tanesi olmaktadır. amacınız uzayda bir koloni oluşturmak ve yaşamınızı ilerletmek belirli düşmanlar bulunuyor ve onlarla mücadele edip kazanmaya çalışıyorsunuz TÜRKÇE DİL DESTEĞİ BULUNUYOR.

:özellik:

Para Hileli Gerçek Para İle satılan her şey in kilidi açık'dır.

:resim:

tttmh.png


:indir:

Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!

Lütfen, Giriş yap veya Kayıt ol içerikteki bağlantıyı görüntülemek için!


:not:

Hilenin virüstotal'ini inceleyen arkadaşlar, virüstotalde virüs çıkması gayet doğaldır, trainer ve hile programı tarzındaki şeylerin kodlanma aşamasında kullanıldığı kodlardan dolayı, virüstotal ve bazı virüs programları bunu programları virüs olarak algılamaktadır. Forum sitemizde kesinlikle rat paylaşımı yasaktır ve yapılamaz, indireceğiniz dosyalarda darkcomet asla yoktur. Yetkililerimiz forumun temizliğini günlük olarak sağlamakta ve kontrol etmektedir. Şimdiden hileyi kullancak arkadaşlar için iyi eğlenceler diliyorum, iyi forumlar.​
 
Son düzenleme:

LazHayalet

İnsta @memoryhackersnt ♥
Editör
Katılım
12 May 2016
Mesajlar
4,406
Beğeni Puanı
3,115
farklı oyunlar oynamayı severim tabiki hilesi varsa daha güzel olur bu oyunu oynayacam merak ettim nasılmış diye :D
 

nikas

Seçkin Üye
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
301
Beğeni Puanı
13
Yaş
25
another game that involves space travel, magnificent!
 

P0tfinder

вαnα pαrα чσk sαnα kαrαktєr
Seçkin Üye
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
583
Beğeni Puanı
47
Yaş
20
Güzel uzayda geçen oyunları severim deniyicem
 

akcan55

Onaylı Üye
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
50
Beğeni Puanı
0
Yaş
20
Daha önce hilesiz versiyonunu oynamıştım hilelisi arayıp bulamamıştım şimdi sayende hileli olarak oynayacağım teşekkürler
 

carsafci68

Hand Of The God
Süper Üye
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
602
Beğeni Puanı
51
Yaş
30
apk lı oyunlar daha bı cazıp gelıyor bana kasmadan oynamak lazım . kasınca zaten tadı kalmıyor kısaca hevesını alıp gıtmek en ıyısı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt