TikTok'un Kazandığı Para Dudak Uçuklatıyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

XleaderS

I Am Obsessively Opposed To The Typical
Süper Üye
Katılım
1 Ağu 2018
Mesajlar
930
Beğeni Puanı
469
Puanları
63
images (9).jpeg


Uzun zamandan sonra merhabalar dostlarım. Bugün ki konum nağmı değer "TikTok" olacak. Hemen anlatıma geçmek isterim.

Eskiden musical.ly olarak bilinen karaoke video uygulamasını satın alıp geliştirmeler de bulunan ByteDance'ın bu uygulamadan kazandığı para 74 Milyon Dolar olduğu ortata çıktı. Uygulamayı önceden 1 Milyon Dolar'a satın almıştı. Uygulama satın alınmadan önce 2.5 Milyon Dolar net gelir elde etmiş olması çok şaşırtıcı. Batı'da oldukça yaygın fakat ülkemizde 7'den 70'e herkes bu uygulamayı kullanıyor olması pek hoşuma gitmiyor. :(

RƎklam konusuna gelecek olursak kazandıkları para azımsanacak kadar değil yöneticiler de parayı savuracak yer aradıkları için bizleri bezdirecek kadar reklam çıkması normal. Bu moda ne zaman bitecek oda merak konusu...​
 

GodlyHanaS

Atom ve ben bu kadar parçalanmayı hak etmedik
Banlı Üye
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
3,061
Beğeni Puanı
2,191
Puanları
863
Güzel ülkemizde bu kadar işşiz insanlar oldukça bu sayı katlanarak artar zaten.Hayır nasıl zevk alıyosun şunu yapınca ya.İzlenme sayına bakıp tatmin mi oluyosun bu mu yani. İnsanlar seni görüp şu sakata bak diyorlar hakaret ediyorlar,yok yere linç yiyosun. Şahsen ben ediyorum.Bunlara yakuza kılıçlarıyla saldırmak lazım
 

LmaR

Bilinmiyor
Griffin Premium
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
4,292
Beğeni Puanı
763
Puanları
703
bi arada dubsmash adında uygulama çıkmıştı herhes video çekiyordu falan sonra bi aradan sonra onun'da modası geçti tiktok ölüm sürecine 2019 başlarında girer
 

LegendYeğen

Her zaman bir çıkış vardır...
Süper Üye
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
958
Beğeni Puanı
760
Puanları
543
Bu insanlar oldukça bu daha bitmez.Çok sinirleniyorum şu reklamı görünce telefonu parçalayasım gelir inşallah yakın zamanda unutulur...
 

Heroglif

//(MemoryHackers)// //(Dword Hack Team)//
Banlı Üye
Katılım
11 Tem 2017
Mesajlar
1,794
Beğeni Puanı
678
Puanları
413
Ne berbat uygulama işsiz çok bununla ilgilneceklerine açın kitap okuyun
 

PeachCat

Griffin Premium
Katılım
26 Eyl 2017
Mesajlar
1,595
Beğeni Puanı
285
Puanları
383
Video izlerken bu uygulamanın réklamları sürekli karşıma çıkıyor. Sinir oluyorum şuna ya. Anlamsızca bir program zaten. Videosunu çekenleri izliyorum kanser etmelik ya :D Umarım bu uygulama da çabuk unutulur da karşımıza bir daha çıkmaz :)
 

IM SYKO

İ am not crazy i just laugh so much
Griffin Premium
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
1,168
Beğeni Puanı
193
Puanları
163
belli zaten knk her dk önümüze cıkıyor verem etti
 

DemonSamurai

This is a story about good
Ultra Üye
Katılım
29 Ara 2017
Mesajlar
2,759
Beğeni Puanı
3,955
Puanları
413
Yaş
20
Zaten Youtube'a girmemizi engelleyen şey Tiktok'tur sürekli her videonun başında çıkıyor neyseki pc de adguard var :fastthink::200iq:
 

NightyFox

External Cheat GOD
Griffin Premium
Katılım
10 May 2016
Mesajlar
1,539
Beğeni Puanı
525
Puanları
663
Yaş
19
İşin komik tarafı askerler falan da video çekiyor o kadar hobi var insanşar kendi tasmalarının ipini sosyal medyaya kaptırmış durumda. Çoğu 5dk instaya giremesi olduğu yerde bağırıp çağırıp çıldırır. Neyse şimdi benzer adamlar forumda vardır linç yemeden kaçayım hadi...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Üst Alt