Twitch prime deneme sürümü yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Onaylı Üye
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
101
Tepki puanı
12
Yaş
27
Arkadaşlar Sizden Acilen Yardım İstiyorum Eğer Boş Vaktiniz Vrasa Oelden Veya Yorumdan Sorunumu Detaylıca Anlatın lutfen

--TWİTCH PRİME DENEM SURUMU ALAMAMA--
ARKADASLAR İNTERNETTE HERKEZ ADRESE ASDA YAZIP FLN GECIYO VE FAKEİT KULLANIYO BU ADIMLARIN HEPSİNİ YAPTIGIMDA HATA VERIOR BENDE BU HATA OLDU BEYABI DENEDIKTEN SONRA VE BENDE KART ALDIM VE KARTTA DOGRU BILGILERI GIRDIM B USEFERDE TURKIYEDE GCERLI DEGIL DEDI VE KARTI SADECE DOGRU GIRIP ADRESİ SALLASIGIMDA İSE ADRES YANLIS DEDİ ABİ SUMBİT DİORUM ADRES YANLSI DIOR NERDEN ANLIOR LUTFEN Bİ EL ATIN YAPMAYI BILEN LUTFEN AYZSIN
 
Onaylı Üye
Katılım
18 May 2017
Mesajlar
143
Çözümler
2
Tepki puanı
18
Ödüller
6
Yaş
25
Arkadaşlar Sizden Acilen Yardım İstiyorum Eğer Boş Vaktiniz Vrasa Oelden Veya Yorumdan Sorunumu Detaylıca Anlatın lutfen

--TWİTCH PRİME DENEM SURUMU ALAMAMA--
ARKADASLAR İNTERNETTE HERKEZ ADRESE ASDA YAZIP FLN GECIYO VE FAKEİT KULLANIYO BU ADIMLARIN HEPSİNİ YAPTIGIMDA HATA VERIOR BENDE BU HATA OLDU BEYABI DENEDIKTEN SONRA VE BENDE KART ALDIM VE KARTTA DOGRU BILGILERI GIRDIM B USEFERDE TURKIYEDE GCERLI DEGIL DEDI VE KARTI SADECE DOGRU GIRIP ADRESİ SALLASIGIMDA İSE ADRES YANLIS DEDİ ABİ SUMBİT DİORUM ADRES YANLSI DIOR NERDEN ANLIOR LUTFEN Bİ EL ATIN YAPMAYI BILEN LUTFEN AYZSIN
Caps locku kapatıp ı,i,ğ,ş,ü,ç,ö gibi harfleri kullanmayı dene ve kelimeleri kısaltmamaya çalış lütfen :)
 
Onaylı Üye
Katılım
14 Nis 2018
Mesajlar
52
Tepki puanı
4
Yaş
28
plati ru da twich prime satiliyor ucuz
 
Onaylı Üye
Katılım
18 May 2017
Mesajlar
143
Çözümler
2
Tepki puanı
18
Ödüller
6
Yaş
25
zaten ole yapıorum

ULAN ........ BEN BURADA NEYİN NERDİNDEYİM O YAZIYI 10 SANİYEDE YAZDIM BİDE ÖZENMİ GÖSTERİCEM
1. si üyelere hakaret etme kardeşim.
2. si Caps locku kapatıp küçük harflerle konuş
3. sü ğ,ü,ş,i,ı,ö,ç harflerini kullanıyorum diyip "OLE" yazmışsın OLE ne kardeşim adam gibi yaz öyle çok zor değil bence
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Emektar Üye
Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
1,766
Tepki puanı
316
Ödüller
9
zaten ole yapıorum

ULAN ............. BEN BURADA NEYİN NERDİNDEYİM O YAZIYI 10 SANİYEDE YAZDIM BİDE ÖZENMİ GÖSTERİCEM

Sen buraya gelip yardım istiyorsun fakat hakarette bulunarak yapıyorsun bunu. Emin ol böyle bir durumda sana yardım etmek isteyenler bile etmez. Öncelikle istemesini bileceksin. Konu da nasıl konuşulması gerektiğini bileceksin ki biz sana yardımcı olalım. Umarım anlamışsındır.

Sorununa gelirsek gayet sorunsuz bir şekilde amazon üzerinden ben kullanabiliyorum. 3 gün önce ücretsiz olarak aldım herhangi bir ücret kesimi vs. olmadı. Bunu 2. yapışım. Prime için bildirimlerde ücretsiz prime kullan gibi bir yazı olacaktır. Ona tıklayarak amazona gidebilirsin. Twitch hesabınla giriş yaptıktan sonra adres ve kredi kartı bilgilerini girmelisin. Ardından ücretsiz bir şekilde prime alabiliyorsun ve abone olabiliyorsun. İyi forumlar
 
Geri Gelen Biri
Ultra Üye
Katılım
27 Ara 2017
Mesajlar
1,549
Tepki puanı
272
Yaş
25
Amazon hesabı oluştur twiche bağla kredi kart bilgilerini güncelle sonra twiche gir hesabına gir ardından ve sonrasında abone olmak istediğin kanala gir abone ola bas twich prime ücretsiz abone ola bas sonra orda fiyatlar çık çaktır herhangi bir yere bas orası kapansın sonra saten sen abone olmuş sayılacaksın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.