[WarZ Server Kurma] PUBG item alma animasyonu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
F

FraudeX

Konuyu başlatan
Onaylı Üye
Katılım
8 Ocak 2016
Mesajlar
56
Tepki puanı
7
Konum
Konya
Gerekli dosyalar indirmek için:
Lütfen, Giriş Yap veya Kayıt Ol to view URLs content!

WarZ Server kurulum : WarZ Server kurma - Artık herkes kurabilecek

P2PMessages.h
C++:
PKT_C2C_PlayerJump,
C++:
// Player Interact Anim 
PKT_C2C_StartPickup,
C++:
struct PKT_C2C_PlayerJump_s : public DefaultPacketMixin<PKT_C2C_PlayerJump>
{
};
C++:
//Player Interact Anim
struct PKT_C2C_StartPickup_s : public DefaultPacketMixin<PKT_C2C_StartPickup>
{    
//Empty
};

AI_Player.cpp
C++:
DEFINE_GAMEOBJ_PACKET_HANDLER(PKT_C2C_PlayerJump);
C++:
DEFINE_GAMEOBJ_PACKET_HANDLER(PKT_C2C_StartPickup);
C++:
void obj_Player::StartJump()
C++:
void obj_Player::StartPickup()
{
    ChangeWeaponByIndex(HANDS_WEAPON_IDX);
    uberAnim_->StartPickupAnim();
    PKT_C2C_StartPickup_s n;
    p2pSendToHost(this, &n, sizeof(n));       
     // more code is needed -/- random AI dialog sound
    // more code is needed -/- cancel the sound when the AI change the playerstate
    // more code is needed -/- sync animation with the default idl playerstate
}
C++:
void obj_Player::OnNetPacket(const PKT_C2C_PlayerJump_s& n)
C++:
void obj_Player::OnNetPacket(const PKT_C2C_StartPickup_s& n)
{
    uberAnim_->StartPickupAnim();
    return;
}
Kod:
[CODE=cpp]uberAnim_->StartPickupAnim(); //start pickup animation here - temporal logic
C++:
// if we picked up weapon with empty hands - switch to it
if(m_SelectedWeapon == HANDS_WEAPON_IDX && (n.SlotTo == wiCharDataFull::CHAR_LOADOUT_WEAPON1 || n.SlotTo == wiCharDataFull::CHAR_LOADOUT_WEAPON2))
{   
ChangeWeaponByIndex(n.SlotTo);
}

hudMain->showMessage(gLangMngr.getString("InfoMsg_NewItemAdded"));
C++:
uberAnim_->StartPickupAnim(); //start pickup animation here - temporal logic

AI_Player.h
C++:
void             OnNetPacket(const PKT_C2C_PlayerJump_s& n);
C++:
void             OnNetPacket(const PKT_C2C_StartPickup_s& n);
C++:
float        StartFallingTime;
C++:
// Interact Anim System
    void        StartPickup();

AI_PlayerAnim.cpp
C++:
void CUberData::LoadDeathAnim()
{
...
}
C++:
void CUberData::LoadPlayerInteractAnim()
{
    aid_.PlayerInteract[0] = AddAnimation("PickUpItem");
}
C++:
LoadHandsAnim();
C++:
LoadPlayerInteractAnim();
C++:
void CUberAnim::StartDeathAnim()

{

...

}
C++:
// PLAYER INTERACT
void CUberAnim::StartPickupAnim()
{   

StopReloadAnim();   
    anim.StartAnimation(data_->aid_.PlayerInteract[0], ANIMFLAG_PauseOnEnd | ANIMFLAG_RemoveOtherFade, 0.0f, 1.0f, 0.1f);
}

AI_PlayerAnim.h
C++:
int        deaths[20];
C++:
int        PlayerInteract[20]; // for player Interactive with objs
C++:
void         LoadDeathAnim();
C++:
void         LoadPlayerInteractAnim(); // player interactive with objs
C++:
void        StartDeathAnim();
C++:
// NEW ANIMATION SYSTEM
// Interactive Anim
void        StartPickupAnim();       
void        StartPickup();

ve kodlama aşamamız burada bitiyor... Build ardından RSBuild atarak oyunumuzda aktif olmasını sağlıyoruz... Herkese iyi geliştirmeler.
 
C

cemalcan5673

Onaylı Üye
Katılım
9 May 2020
Mesajlar
194
Çözümler
1
Tepki puanı
6
Yaş
26
çok sağ ol iyi olmuş eline sağlık
 
O

oziboran123

Onaylı Üye
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
93
Tepki puanı
5
Yaş
24
Eline emeğine sağlık brom çok sağ ol Yararlı bilgi gerçekten
 
D

dumpe72

Onaylı Üye
Katılım
17 Mar 2020
Mesajlar
246
Çözümler
9
Tepki puanı
25
Yaş
22
Teşekkürler hocam gayet kullanışlı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...