******** yedim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Несмотря на предателей, я все еще стою.
Co - Admin
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
11,839
Çözümler
582
Tepki puanı
6,498
Ödüller
19
Beyler arkadasin attigi linke tiklayinca ******** yedim tikladiktan 2 dk sonra modemi kapat aç yaptim kurtuldummu ******** den daha ne yapmam gerekiyor
 
Atom ve ben bu kadar parçalanmayı hak etmedik
Banlı Üye
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
3,035
Çözümler
4
Tepki puanı
2,166
Kanka çok kafana takma bir şey yapmasanda olur
 
Bilinmiyor
Efsane Üye
Katılım
26 Şub 2016
Mesajlar
4,272
Çözümler
3
Tepki puanı
788
Ödüller
11
Beyler arkadasin attigi linke tiklayinca ******** yedim tikladiktan 2 dk sonra modemi kapat aç yaptim kurtuldummu ******** den daha ne yapmam gerekiyor

pek bişey yapabileceğini zannetmiyorum zamanında bnde çok yedim ts'lerden falan'da modeme 3-5 reset at lan port değiştir geçer vpn'de dene
 
Admin
Katılım
5 Ara 2017
Mesajlar
3,590
Çözümler
88
Tepki puanı
8,113
Ödüller
18
Sıkıntı olmaz.İnterneti yüksek derecede iyi olursa belki modemini vurabilir.Başka birşey yapamaz.
 
♥ Kusursuz ♥
Banlı Üye
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
1,945
Çözümler
3
Tepki puanı
510
hiç bir sorun olmaz merak etme
 
LoL Script's & Python
Seçkin Üye
Katılım
13 Ara 2015
Mesajlar
319
Çözümler
1
Tepki puanı
144
Ödüller
7
Beyler arkadasin attigi linke tiklayinca ******** yedim tikladiktan 2 dk sonra modemi kapat aç yaptim kurtuldummu ******** den daha ne yapmam gerekiyor
Mümkünatı Yok İp Adresin Alınmış DDOS yersen Reset Kurtarır Ancak İplogger Yediysen Çözüm yok arkadaşının insafına kalmışsın kısaca :/
 
  • Konuyu başlatan
  • Moderatör
  • #8
Несмотря на предателей, я все еще стою.
Co - Admin
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
11,839
Çözümler
582
Tepki puanı
6,498
Ödüller
19
Biraz cahilim bilgisayar konusunda 2 kere reset attim 2 sindede sondaki rakam değisti saolun oneriniz icin saolun internete ip adresim yazdim resledikten sonra orda sondaki rakam deişmiş bi sıkıntı cikmaz deilmi
 
Atom ve ben bu kadar parçalanmayı hak etmedik
Banlı Üye
Katılım
19 Eyl 2016
Mesajlar
3,035
Çözümler
4
Tepki puanı
2,166
Biraz cahilim bilgisayar konusunda 2 kere reset attim 2 sindede sondaki rakam değisti saolun oneriniz icin saolun internete ip adresim yazdim resledikten sonra orda sondaki rakam deişmiş bi sıkıntı cikmaz deilmi
En fazla DdoS atılabilir acemiyse onu bile yapamaz yani merak etme

Daha doğrusu uğraşmaz yani
 
The Best Cheaters
Süper Üye
Katılım
10 Haz 2017
Mesajlar
743
Çözümler
3
Tepki puanı
104
Ödüller
6
Yaş
31
Beyler arkadasin attigi linke tiklayinca ******** yedim tikladiktan 2 dk sonra modemi kapat aç yaptim kurtuldummu ******** den daha ne yapmam gerekiyor
içini ferah tut sıkıntı çıkmaz..! olası bi durum olursa modemi 5 dakika kapatman kafi olucaktır ama bunlara gerek kalmıcak program ismi veremem ama güzel bi vpn kullan..
 
Uzman Üye
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
254
Çözümler
1
Tepki puanı
22
ne kadar boş muhabbet yapılmış. kısacası modem arkasındaki tuştan veya 192.168.1.1 / 192.168.0.1 / 198.168.2.1 gibi adreslerden modem arayüzüne ulaşıp id pass girdikten sonra modemini resetleyebilirsin. resetledikten sonra IP adresin değişecektir. fakat bağlantın sabit bir IP'ye sahipse şirketle ilişkin en yakın bayiiye giderek üyeliğini sabit IP'den dinamik IP'ye geçiş yaptırabilirsin.
 
Słyszę, słyszę letni powiew.
Kurucu
Katılım
20 Haz 2015
Mesajlar
7,694
Çözümler
136
Tepki puanı
19,139
Ödüller
22
Zaten Diğer arkadaslar Cozum yolunu soylemısler Onlar sadece olası saldırıları soylemısler Herkezın Özgur ve dusunce hakkı vardır saygılı olalım
Kes lan, adam haklı. Kimi salak demiş ******** yediysen kurtuluş yok diye. Biriniz bile adamın ipsi static mi değil mi diye sormamışsınız. Adam akıllı biriside açıklama yapınca adama gider yapıyorsunuz. Useless doglar sizi.
 
  • Konuyu başlatan
  • Moderatör
  • #13
Несмотря на предателей, я все еще стою.
Co - Admin
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
11,839
Çözümler
582
Tepki puanı
6,498
Ödüller
19
Arkadaşlar son sorum ondan sonra konunun kilitlenmesini talep ediyorum

ipv4 adresi aynıda

internete ip adresim yazınca 2 kere reset atmıştım orda ip adresim değişti ama cmd ipv4 deki değişmedi ******** o anlık olan ip adresini alıyordu değilmi ipv4 hala aynıda sorun olurmu?

yani ipv4 adresi aynı hep fakat internete ip adresim ne diye aratınca ordan farklı çıkıyor ******** ipv4 adresindekinimi alıyor?
 
Uzman Üye
Katılım
14 Eki 2017
Mesajlar
254
Çözümler
1
Tepki puanı
22
Arkadaşlar son sorum ondan sonra konunun kilitlenmesini talep ediyorum

ipv4 adresi aynıda

internete ip adresim yazınca 2 kere reset atmıştım orda ip adresim değişti ama cmd ipv4 deki değişmedi ******** o anlık olan ip adresini alıyordu değilmi ipv4 hala aynıda sorun olurmu?

yani ipv4 adresi aynı hep fakat internete ip adresim ne diye aratınca ordan farklı çıkıyor ******** ipv4 adresindekinimi alıyor?
IPV4 adresinizin normal IP adresinizle alakası yoktur. IPV4 standart internet protokolüdür ve 1.0.0.0 ile 255.255.255.255 arasında değer alabilir. IP adresinizi herhangi bir IP Checker sitesinden (
Bağlantıları görmek için lütfen Giriş Yap
) öğrenebilirsiniz. Res attıktan sonra oradaki değer değişiyorsa, IP adresinizin dinamik (sabit olmayan, res attıkça değişen) bir bağlantıya sahiptir. Kolay gelsin :)
 
Üye
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
21
Tepki puanı
2
Yaş
20
hatırladığım kadarı ile ip değiştirmek için çeşitli cmd komutları mevcut windowsta. ipconfig ile alakalıydı sanırsam. ve tıkladığın link z-shadow linki olabilir
 
Banlı Üye
Katılım
10 Ara 2017
Mesajlar
1,484
Çözümler
2
Tepki puanı
504
Bazı modemlerde kapatıp açınca ip değişiyor değişirse iyi değişmessede fazla bişey yapamazlar ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.