çözümü

  1. B

    Çözüldü MemoryUI /xstatus fail hatası

    Arkadaşlar hilenin kurulumunda aldığım hata idi sizde bu hatayı alıyorsanız bunu okuyun. Windows + R " temp " Oradaki Tüm Dosyaları Silin. Windows + R " %temp% " Burdada Olan Tüm Dosyaları Silin. Windows + R " prefetch " Orda Olan Tüm Dosyaları Silin. Daha Sonra " Google Chrome " Programını...
  2. crazycro1132

    Çözüldü This application could not be started (Hatasını Nasıl Çözeriz)

    Merhabalar Memory Hackers Üyeleri Sizlere bir sorum olacak kaç gündür kafayı sıyıracağım Bu hatayı nasıl çözeriz yapsa yapsa siz yaparsınız lütfen bi el atın <3 Vb.net ile kodlanmış uygulamalara girmiyor
  3. #Eq1NoX

    Rules of Survival İnject Hatası Çözümü

    Rules of Survival,Hack,Hata,İnject,Hatası,Çözümü,kasma,Hatası,Ros,Rules of Survival çin,Rules of Survival Tr :yazı: İnject Hatası Çözümünü Göstericem Bir Üyemiz Videolu Birşekilde Anlatmış Ama Video su Silinmiş yapmanız Gereken Cok Basit Resimli anlatım yapıcam Hepsini Uygulayın İlk...
  4. #Eq1NoX

    Rules Of Survival pc Kasma Sorunu Cözümü !

    Rules Of,Survival pc,Rules Of Survival pc,kasma,sorunu,Rules Of Survival pc,kasma,sorunu,cözümü,2018 :not: Rules Of Survival pc Versiyonda Acılış Ekranında Kasma Vardı Ve Ben Bu Kasma Nedenini Baya Araştırdım. Ve Sandımki Bazı Programlar Düzgün çalışmasını Engeliyo Ama Oyle Degilmiş Aslında...
  5. ÜzgünAdam

    Loader Açılmama Sorunu Çözümü

    Arkadaşlar son zamanlarda bildiğiniz üzere loader açılmıyor.Bunun çözümünü göstereceğim.Hadi Başlayalım Sorunun Fotoğrafı Yapılması Gerekenler: 1.Loaderi yönetici olarak açın. 2.Loader in açılmasını bekleyin birşey yapmayın. EĞER bunları yaptınız hala açılmıyorsa; Antivirüs ü...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.