algoritma

  1. F

    YouTube kanalındaki videolarda dilenerek kanalı geliştirmek mümkün mü?

    Her videosunda dileniyor ve videoları tutuyor. Adamın 1.55 milyon abonesi var. Ayda 55 milyon izleniyor ve 190 bin abone kasıyor. Videoları da böyle: 4 milyon aboneli kanallar, ayda bu kadar abone kasmıyor. Dilenerek daha mı hızlı büyürüz?
  2. F

    Youtube kanal büyüyene kadar sürekli aynı shorts videosunu atmak

    Aga yeni kanal açtım tutan bir videoyu sürekli atsam bi zarar etmem dimi? mesela 1 shorts videosunu 1 ay boyunca atsam? kanalım büyüyene kadar böyle yapsam mantıklı dimi? daha önce denemiştim aynı videoyu atınca gösterim almıyo ama videonun isimini değiştirip öyle atarsam algoritma anlamaz diye...
  3. F

    Tiktok videoları saat kaçta atılmalı

    bu arada kanal global ve aga videolarım 30 izlenme 100 izlenme 200 izlenme alıyor hep ve 1,2 like geliyor en fazla. en kral izlenen videoda 700 oda 1 tane zaten. aga niye böyle ya. videoları 12:00 da 21:00 da atıyom böyle. saat kaçta atmalıyım aga bu videoları. minecraft videoları çekiyom bu...
  4. F

    İnsanların fotoğraflarını YouTube videolarında paylaşmak serbest mi?

    Ben, Minecraft'ta mcedit diye uygulama kullanıyorum. Google resimlerden alıp Minecraft'ta aktarabiliyorum. Şu tarz videolar mesela: Böyle ünlülerin, insanların fotoğrafının Minecraft hâlini YouTube'da paylaşırsak bir sorun olur mu?
  5. F

    Youtube izlenmelerim düştü

    shorts çekiyom genelde. şu tarz shorts videoları çekiyom(not:kanal benim değil ama aynı sesi kullanıyom ve mcedit ile minecraftta resim yapıp 2 blok kırıp tekrar koyup uzaklaşıyom) şuan 15.938 abonem var eskiden 2 günde 60bin izlenip 1000 abone kasıyordum %94-%99 oranında beğeni alıyordum. ama...
  6. F

    Youtube Türkiye'de Abone Kasıp Global'e Nasıl Geçilir?

    ben türkiyeden kasabildiğim kadar birkaç milyon abone toplayıp sonrada kanalı globale taşımak istiyom.(yani trden başlayıp dünyadaki her ülkeden abone toplamak istiyom) kanal dilini türkçeden değiştirip geçerli değil yapsak şimdi kanal nereye önerilir? türkleremi önerilir yabancılaramı yoksa...
  7. F

    Youtube Videolarım ingilizce ama çoğunlukla türkler izliyor

    ingilizler abone olmuyor fazla(eski kanalda 8 ayda 1.7bin abone kasmıştım) ama türkler direk oluyor. bende kanalı türkçe yapmıştım hızlı büyümek için ve 1 ayda 10bin abone topladım sonra kanalı yabancıya çevirdim herşeyi ingilizce yaptım ikamet ettiğim ülkeyi bile amerika yaptım video dili...
  8. F

    TikTok videolarının beğenmesi izlenmesi ve hesabın abonesi artmıyor

    Eski TikTok hesabım 50-100 izleniyordu genelde ve 50-100 tane videom vardı ve 7 takipçim vardı ama o Gmail'i artık kullanmıyorum. Yeni Gmail açıp yeni TikTok hesabı açtım ve artık oradan devam edeceğim. 1 hafta falan oldu, 7 tane video atmışımdır ama 0 izlenme hepsi. Videoyu kendim izlesem bile...
  9. F

    YouTube Shorts videolarım diğer YouTuber'ların videolarına göre az izleniyor

    Uzun video atmıyorum. Ful Shorts atıyorum ama Shorts'larım hep 2 bin izleniyor. 1 saatte 2 bin izlenme alıyor, sonra duruyor. Daha da izlenmiyor. En fazla izlenen videom 8 bin falan. Başka YouTuber'lar bir Minecraft'ta ev yapıyor, 1 milyon izlenme alıyor. Binlerce abone geliyor ama ben yapınca 2...
  10. F

    Başlarda abone isteyip prim kasıp sonradan normal video çekmek işe yararmı

    oyun kanalı. minecraft videosu çekip arkaya şu sesi koyuyom. evet biliyorum bu videomuda geçeceksiniz beğenmiyeceksiniz takip etmiyeceksiniz... diyorum günde 300 abone kasıyom. 10 bin 50bine kadar böyle yapsam sonra kanalı ingilizce yapıp kaliteli oyun videolar yapmaya çalışıp arkayada güzel...
  11. F

    Youtube yan kanalım izlenmiyor

    Eskiden yan kanalım izleniyordu ama son 2,3 aydır hiç izlenmiyorum dövüş videoları çekiyorum. akışta gösterilmiyor hiç. yani shorts videolarımı hiç göstermiyor full 0 izlenme niye böyle? neden videolarımı hiç öne çıkarmıyor????
  12. F

    YouTube'da abone sayısı arttıkça izlenme sayısı da kesin olarak artıyor mu?

    Bazı kanalların çok abonesi olmasına rağmen az izleniyorken bazı kanalların abonesi düşük olmasına rağmen fazla izleniyor. Bir tane kanal var: Abonesi 395 bin ama izlenmeleri bin ile beş bin arası. Bazıları 100 bin var da geneli 500-1000 izlenme falan. Başka kanalda 50 bin abonesi falan var...
  13. F

    Youtube video dilini tüm ülkelere çevirme

    Mr beast diye bir kanal var türkiyeden izlersen video türkçe konuşuyor fransadan izlersen fransaca konuşuyor videoda. bunu nasıl yapıyo? hangi ülkeden izlersen yazılar ve konuşmalar o ülkenin diline konuşuyo o adam bunu nasıl yapıyo? bunu bende kendi videolarımda nasıl yapabilirim?
  14. F

    YouTube'da Türkçe oyun kanalını 100 bin aboneden sonra İngilizce yapmak mantıklı mı?

    Videolarda konuşma yok, tüm dünya izleyebilir yani etkileşim düşmez. Yani bir de çeviri yapacağım, Türkiye'de Türkçe, dünyada İngilizce olarak gözükücek video başlıkları. Türkiye'den abone kasıp sonra kanalı İngilizce yapmak iyi mi? Oyun kanalıdır. Şimdi ben denedim, Türkçe video atınca daha...
  15. F

    Türk youtube kanalını ingilizceye çevirsek olur mu?

    Şimdi benim türkçe 3bin abonelik kanalım vardı ama ben ingilizce kanalım olsun istiyom kanalın herşeyini ingilizce olarak değiştirsem olur dimi? yeniden kanal açmama gerek yok dimi?
  16. F

    Youtube kanal açma sınırı kaç? ve çizgifilm youtubede tutarmı

    4 tane kanalım var 1 i oyun kanalı 2.dövüş spor kanalı 3. karışık videolar atıyom 4.çizgi film kanalı. ben bir tane daha kanal açıcaktım ama hata veriyo niye sizce? bu arada çizgi film tutuyormu youtubede? çizgifilm kanalı var 4 abonesi var izlenmelerim 0. abonesi az oldugu içinmi acaba normalde...
  17. F

    YouTube'da abone yükseldiğinde İngilizce oyun videoları paylaşmak mantıklı mı?

    YouTube TR'de dilenme videolarıyla abone kasıyorum. Abonem yükseldiğinde İngilizce oyun videoları atsam mantıklı olur mu? Şu an videolarım Türkçe, sonraki videolarda İngilizce oyun videoları yapsam izlenir mi? Dünyaca izlenir miyim? Bir sıkıntısı olmaz, değil mi?
  18. F

    Kurban Bayramında YouTube'a hangi saat aralığında video yüklenmeli?

    Ben genelde videoları saat 18.00'da atıyorum ama şu an Kurban Bayramı yani herkes evinde. O yüzden sabahlarımı atsam yani herkesin evde olduğu günlerde sabahları atayım, değil mi? Millet işe başladığında 18.00'a geçeyim.
  19. F

    TikTok'ta Nasıl Büyürüm?

    Youtube'da günde 100 abone bile kasabiliyorum ama TikTok'un algoritmasını çözemedim. Dövüş videoları çekiyorum ve sürekli video atıyorum, 60-200 arası izlenme alıyorum ama 1 takipçi bile zor geliyor. 35 videom var böyle ama sadece 6 takipçi ve 84 kalp var. Neden takipçim ve izlenmelerim...
  20. F

    YouTube'da dilenme taktikleri nelerdir ve yapılır mı?

    202 izlenme aldım. Sadece 7 like ile 2 abone geliyor. Yani çoğu sadece izliyor, sonra geçiyor. Ne yaparsam kanalıma abone oldurtturup like attırırım? Bildiğiniz dilenme taktiği var mı? Mesela bazı YouTuber'lar Allah'ını seven abone olsun diyor, bazılarıysa diyor ki o kadar emek verdim ama abone...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.