hile çözüm

  1. O

    Çözüldü EzPUBGM 0xC0000365 - 0xC0000022 hatası

    merhabalar ılk defa burdan forum konu acıyorum 3 yıldır bu sıteyı kullanıyorum ve hepsının elıne emegıne saglık sımdı konumuza donelım, pubg mobılede hıleyı actıgımda normal acılıp oynanıyordu fakat belırlı bur sure sonra hata almaya basladım. Zaten forum forumda kurucu boyle bır kod atmıstı...
  2. X

    Pubg Mobile Gameloopta Hile Açamama Sorunu Çözümü

    Selamlar Arkadaşlar Hileyi İnjectleyip oyuna gelmiyorsa pencere kapama butonun yanında 3 çizgi olacak ona basıp otomatik deneyin olmazsa directx seçin öyle olacaktır iyi oyunlar
  3. tcoyuncu

    pubg mobil hile hata veriyor ?

    MHLoader closed and deleted for security... This is not error :) OK! OS Version = Windows 10 Failed ! - Status: 0xC0000428 Error Solution: Disable secure boot option in bios. Press any key to continue . . . cmd de bu yzı geliyor ve kapanıyor yardım...
  4. K

    ezpubg hilesinde esp ayarlanması

    ezpubg hilesinde esp nin nasıl ayarlanacağını bilen yardımcı olabilir mi video anlatısı varsa link atarmısınız uğraştım yapamadım ben.
  5. erenege20

    Apex hilesi ne zaman gelir

    Hocam apex hilesi uzun zamnlardır yok aylardır güncelleniyor diyordu şimdide çalışmıyor diyor yenisi gelicekmi ???
  6. O

    csgo sbyte vip hack hile bozuk

    sByteVip Hack kullanıyorum.3 4 Gün kullandım gayet iyiydi problem yoktu.Bi anda bozuldu.Style'den one window yapınca atıyor.Bi anda böyle oldu.çözümü ne indirip sildim hileyi düzelmedi lütfen yardım.
  7. S

    pubg mobile hile ban atıyor mu

    Sistem ban konusunda geliştirme yaptı mı? üyelik ile hala doğru orantılı mı ban sistemi?
  8. M

    Apex Legends hwid ban nasıl kaldırabilirim ?

    Apexte hile açtım ve hwid yedim nasıl kaldırabilirim hwid ban?
  9. A

    Çözüldü thread stopping hatası

    arkadaşlar hileyi açtığımda ilk cmd sorunsuz şekilde açılıyor fakat 2. açılan cmd anında geri kapanıyor ve ilk açılan cmd de thread stopping yazıyor bunun çözümü nedir windows defender ve addblock kapalı
  10. 21aktayyusuf21

    Çözüldü LazySharp hata almıyorum Fakat Oyunda hile açılmıyor

    Beyler lazy sharp herşey yüklü sıkıntı yok oyunda açıldmıyor ne yapacam yardım edin Vİsual yüklü netframwrk yüklü güvenlik duvarı kapattım windows defender kapalı antivirüs yok *** kullanmıyorum Win 10 1909 Sürümünü kullanıyorum
  11. K3r0Cheat

    Çözüldü wolftü Failded İnject

    Arkadaşlar wolftü hilesini denemek için yükledim ve şu hatayı aldım çözümünü bilenler varsa yardım etsin veya Discordu: K3r0#2706
  12. XByMerdo

    Çözüldü Pubg hile sorunu

    İyi günler sevgili arkadaşlar pubg steam için laoderi açıp yükleye bastığımda böyle bir hata alıyorum acaba sebebi nedir?
  13. Makaleyaz12

    pubg mobile hile

    arkadaşlar bugün format atıp yeniden yükledim herşeyi hileyi açmıyor böyle sorun oluştu öneriniz lütfen yardım edin
  14. K

    Çözüldü Pubg hile hatası ve çözümü

    pubg mobile hile açıyorum çalışmayı durdurdu hatası veriyor
  15. Lexa

    Dead Ahead Zombie Warfare V3.0.3 Mod Apk

    :yazı: Selam Savunma strateji ve zombi oyunları seviyorsanız birebir. Amacınız kontrolünü sağladığınız otobüs ve karakterler ile zombi istilası sonrası ilerlemek ve şehirleri – kasabaları temizlemektir. :özellik: Mega hileli :resim: :indir: İNDİR VirüsTotal
  16. S

    LPReborn LoadLib Hatası Alıyorum

    Lütfen MemoryUICore uygulamasını başlatın diyor ki zaten başlattım. Arkadaşlar LPRebornu kullanmaya çalışıyorum fakat inject olmuyor LoadLib hatası alıyorum yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.