video

  1. Lawliet2452

    Discord medya oynatamama

    Arkadaşlarımızla kullandığımız bir miim sunucusu açtık ancak sunucuya atılan bazı videolar açılmıyor ve bu görsel beliriyor. Bu problemi nasıl çözerim. Donanım ivmesi kapatmayı denedim ama olmadı.
  2. fıstıkcıcıkı

    WSReborn Edit #2

    ilk attığım ilgi gömrüştü bende 2. cliplerden yaptım bişiler config linkim burada https://memoryhackers.org/konular/wsrborn-config.292060/
  3. F

    Tiktokta düzenli video atıyom ama hiç büyümüyo kanal

    Aga 1 haftadır düzenli olarak hergün saat 12:00 da minecraft pixel art videosu çekiyom mc editle,arkayada müzik koyuyom ama videolar anca 100,200 izleniyor takipçide 3 günde 1 takipçi geliyor sadece. neden böyle? youtubede günde 500 abone alıyom ama tiktokta haftada 1 takipçi alıyorum?
  4. F

    youtube 1 günde en fazla kaç video atılmalı?

    Youtubeye en fazla günde kaç shorts atılmalı? günde 24 tane shorts atsam dahamı hızlı büyürüm ceza filan almam dimi. youtubeye günde en fazla kaç video atılmalı?
  5. F

    Youtube video dilini tüm ülkelere çevirme

    Mr beast diye bir kanal var türkiyeden izlersen video türkçe konuşuyor fransadan izlersen fransaca konuşuyor videoda. bunu nasıl yapıyo? hangi ülkeden izlersen yazılar ve konuşmalar o ülkenin diline konuşuyo o adam bunu nasıl yapıyo? bunu bende kendi videolarımda nasıl yapabilirim?
  6. F

    YouTube'da abone yükseldiğinde İngilizce oyun videoları paylaşmak mantıklı mı?

    YouTube TR'de dilenme videolarıyla abone kasıyorum. Abonem yükseldiğinde İngilizce oyun videoları atsam mantıklı olur mu? Şu an videolarım Türkçe, sonraki videolarda İngilizce oyun videoları yapsam izlenir mi? Dünyaca izlenir miyim? Bir sıkıntısı olmaz, değil mi?
  7. F

    Kurban Bayramında YouTube'a hangi saat aralığında video yüklenmeli?

    Ben genelde videoları saat 18.00'da atıyorum ama şu an Kurban Bayramı yani herkes evinde. O yüzden sabahlarımı atsam yani herkesin evde olduğu günlerde sabahları atayım, değil mi? Millet işe başladığında 18.00'a geçeyim.
  8. F

    YouTube'da en çok izlenen spor içeriği nedir?

    Ben boks falan atıyordum da artık Full 0 izlenme alıyorum. Bu aralar hangi sporlar izleniyor? Hangi sporları çekeyim?
  9. F

    Bu Aralar Youtube'da Neden Az İzleniyorum?

    8 ay önce falan abonem 20 civarıyken videolarım 4.500 izlenme, 8 bin izlenme, bin izlenme, 2 bin, 3 bin izlenme falan alıyordu ve her gün 10-15 abone, bazen 30-40 abone bile geliyordu. Sonradan 500-1000 izlenme alıyordum maksimum. Sonradan tekrar düştü. Videolarım genel olarak 100-600 arası...
  10. F

    Youtube kanalında farklı farklı oyunlar atmak

    şimdi birşey duydum pubg çekiyom mesela kanalımı pubg izleyenlere öneriyormuş ama hem minecraft hem pubg çekersem algoritme kafayı yiyormuş bu doğrumu? hem pubg, hem minecraft hem lol hem gta filan çeksem bi zararı olmaz dimi? kanalımda tek oyun değil birsürü oyun çekiyom büyüme hızıma engel...
  11. devcocuk9

    Programsız video düzenlemesi yapabilen site

    Selam millet, bugün sizinle paylaşmak istediğim bir site var. Öyle ki sitede basit, küçük çaplı video editleri yapabilmenizi sağlıyor. Kesme, biçme ve düzenleme yapabiliyorsunuz. Eğer profesyonel düzeyde bir işiniz yoksa burayı tavsiye ediyorum. Clideo.com
  12. M

    Çözüldü Geforce Experience kayıt başlatmıyor

    Herkese iyi akşamlar arkadaşlar bu sorun arada bir oluyordu bazen video kaydı başlatmıyordu biraz zaman geçtikten sonra düzeliyordu ama bugün gün boyu pc yi reslesem dahi kayıt başlatamadım sorun neyden kaynaklanıyor yardımcı olabilir misiniz)
  13. J3LLySs

    Mobil için ücretsiz edit uygulamaları

    Hepinize selamlar dostlarım forumda videolarımı(editlerimi) gören duyan olmuştur. Bilgisayarım arızalandığı için Ücretsiz mobil edit uygulaması arıyorum yorumlarda belirtirseniz sevinirim
  14. S

    Video not playing in any browser except iOS device

    Hello brothers, Video is playing fine on iOS device, safari and on chrome too, but when I'm trying it on desktop browser or on android chrome, its on infinite buffering nothing else, can someone please please help me to play this video on dekstop? source code: <iframe data-v-0e8c961e=""...
  15. mertsakinir

    Youtube için içerik önerisi

    Merhaba arkadaşlar Daha önce bu tarz konular çok açılmış evet farkındayım ama vakit ilerliyor camia değişiyor, oyunlar değişiyor. Siz bu aralar youtube da en çok ne tarz içerikler izliyorsunuz? Ne tarz içerikleri izlemeyi seviyorsunuz veya kafanızda şunu yapsan iyi olur dediğiniz şeyler varsa...
  16. lolomylie09

    Valorant Türkiye, "En İyi FADE Oyuncuları"na, Fade Kit Hediye Ediyor!

    :yazı: Valorant Türkiye, en iyi Fade oyuncularına Fade Kit hediye edecek! 28 Haziran'a kadar devam edecek olan etkinlikte, oyuncular en iyi Fade oyunlarını Twitter'da #NoContextFade etiketiyle paylaşacak. Seçilecek olan 10 kişiye, Les Benjamins X VALORANT Fade Kit'i hediye edilecek...
  17. hehe bo1

    Yaptığım Valorant montajını değerlendirin

    Daha önce de bir video paylaşmıştım lakin FPS sorunları nedeniyle pek de güzel değildi. Yeni bir video yaptım, umarım beğenirsiniz. Resolution düşükse söyleyin, değiştireyim. İnternetim biraz kötü de.
  18. GAARA

    Video kesitini GIF nasıl yapabilirim?

    Bir video kesitini gife dönüştürebilecek program falan var mı? Olabilirse online bir site falanda olur. Şimdiden sağ olun.
  19. N

    Çözüldü Oyunlarda nasıl hile açılır?

    Oyunlarda hile nasıl açılır, nasıl hile kullanılır? Bir süre sonra YouTube'den kalkıyor. Bence YouTube'den ziyade şifreli telegram gruplarına yüklesek nasıl olurdu?
  20. xMstfx

    Lol Vah Vah Vah videomu eleştirir misiniz?

    Merhaba Dostlar Bugün Can sıkıntısından video çekip attım youtube kanalıma şöyle bi ziyaret edip beğenip beğenmediğinizi ve neden beğenmediğinizi eleştiri şeklinde söylerseniz çok mutlu olurum ve kendimi düzeltirim neyse iyi seyirler Vah Vah Vah :)
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.