Seçkin Üye
Learn c++and you wont to ask people about scripting or learn from YouTube
This is not what OP asked.in fact, you don't need to know anything about programming to use a script, just open the programs and run
definetly yes lolLast week when I heard about the LoL Scripting Community I asked myself would i be able to do such a thing? Since I was interested in coding since i could think i got alot into Coding from a young age. I am confident in Java, C#, Python, HTML, CSS, JavaScript and C and really try hard to get C++ under the hood too. Now back to the question do I need any prior knowlege besides the stuff I learnd while coding in general? Can anybody write a LoL Script?
queria aprender tambemNa semana passada, quando ouvi falar da LoL Scripting Community, perguntei a mim mesmo se seria capaz de fazer uma coisa dessas? Desde que eu estava interessado em codificação desde que eu poderia pensar que eu me interessei muito por codificação desde tenra idade. Estou confiante em Java, C#, Python, HTML, CSS, JavaScript e C e realmente me esforço para colocar o C++ sob o capô também. Agora, de volta à questão, preciso de algum conhecimento prévio além do que aprendi durante a codificação em geral? Alguém pode escrever um LoL Script?