olá, como posso alcançar membro confirmado ?
estou em duvidas da quantidade de post e dias
Confirmed Member | You have to have at least 50 messages to have this rank. You must be registered on the site for 5 days in order to become an approved member. The approved member can open 1 topics for 1 hours and post 15 comments. They can access to: It can display to our website It can display to threads It can post new messages in to threads It can use search features He can edit his own profile It can like threads and comments It can display other members profile It can send private messages It can create new... |
vc tem que ter no minimo 50 mensagens enviadas em qualquer post, dentro de 9 hrs se n me engano vc ja recebe o confirmed memberolá, como posso alcançar membro confirmado ?
olá, como posso alcançar membro confirmado ?
Confirmed Member | You have to have at least 50 messages to have this rank. You must be registered on the site for 5 days in order to become an approved member. The approved member can open 1 topics for 1 hours and post 15 comments. They can access to: It can display to our website It can display to threads It can post new messages in to threads It can use search features He can edit his own profile It can like threads and comments It can display other members profile It can send private messages It can create new topic It can add threads tag He can edit his own messages It can access to member list It can upload avatar It can add signature It can share profile status It can edit profile status It can tag only two members They cant access to: It can not add special member tag It can not delete profile status |
50 msg enviadas e 5 diasvc tem que ter no minimo 50 mensagens enviadas em qualquer post, dentro de 9 hrs se n me engano vc ja recebe o confirmed member
acho que 50 postagens e talvez 2 ou 3 diasolá, como posso alcançar membro confirmado ?
o minimo eh de 5 dias e 50 comentarios mano, mas se vc comentar dms pode levar advertencia ent tome cuidado maninolá, como posso alcançar membro confirmado ?
To na mesma, preguiça de ficar comentando kkkkkkTenho minha conta a mais de 1 ano, mas ainda n tenho 50 comentarios, problema que limitam a 15 por hora kkkk