ban

  1. BlueWekters

    Çözüldü Fortnite bir hata oluştu hatası

    Merhaba değerli forum üyeleri, yabancı bir siteden Fortnite için hile satın aldım. Hileyi bir gün kullandım, sonrasında kullanmış olduğum hesap ban yemiş. Ben de farklı bir hesabımı açtım, oyuna giriş yapıyorum; atlayış yapmadan önce bekleme lobisine atarak resimdeki hatayı veriyor. Ne...
  2. M

    League ban system ?

    Hi, I'm just wondering how Riot finds out that you're cheating? Is it through reports or detection? Thanks
  3. --ga--

    LoL hile kullanımından banlanmamak için ne yapılmalı?

    Arkadaşlar, oyundan çıkınca ban dalgasına yakalanmak istemiyorum. Log silmem mi lazım yoksa başka bir şey mi yapmalıyım?
  4. E

    Çözüldü Donanım Banı Kaldırma

    Donanım banımı nasıl kaldırabilirim? Yardımcı olabilecek var mı?
  5. A

    LoL fresh unranked hesapların beş maçtan sonra banlanması

    Merhaba arkadaşlar, önceki yıl aldığım 0 maç unranked hesabıma girdim dün. 5 maç attım. Platin 4 yaptım, ertesi gün ban yemiş. Bunun script ile alakası olduğunu sanmıyorum, ana hesabım yemedi çünkü. Neden böyle oluyor? Ban wave mi var?
  6. acrisostomo1

    Vanguard is now active on LOL

    Vanguard is already in the League files, according to the website itself in patch 14.2 Vanguard was implemented for performance "tests" on our computers, to see if everything will go well, according to them the anticheat is not working yet, but recently we have seen some strange bans here on the...
  7. LağamFaresi

    HWID Banlara Son Ücretsiz Yöntem Formatsız !!

    HWID Spoofer Evet arkadaşlar, bu benim ilk konumum ve farkında olmadan bazı hatalar yapmış olabilirim. Konuyu daha derinlemesine araştırarak, daha detaylı ve güvenilir bilgiler sunan bir forum açmaya özen gösterdim. Öncelikle belirtmek isterim ki, kimlik değiştirme işlemi antivirüs...
  8. gokhanhzx1

    Çözüldü Bilgisayarı sıfırladıktan sonra formata gerek var mı?

    Merhaba öncelikle, bilgisayarıma farklı bir yazılım indirmiştim ve baktığımda Windows güvenlik duvarım kaldırılmıştı ve hiçbir şekilde geri açamıyordum. Ben de bilgisayarımı sıfırladım, girdiğimde sorun yoktu. Her şey gitmişti. Sizce formata gerek var mı? Teşekkürler.
  9. ffdorukq

    Valorant Spoofersiz HWID ban kaldırmak mümkün mü?

    Arkadaşlar, en olmadı Spoofer almayı düşünüyorum. Spoofersiz ban kaldırmayı çok araştırdım, bulamadım. Bilgisi olan yazabilir mi?
  10. emo3176

    Riot Games banlanma durumları hakkında

    Kolay gelsin. Ben wsreborn kulanıcısıydım fakat hanbat daha çok hoşuma gitti daha sonra hanbota geçtim zaten geçtğim günde wsreborndan banlanmıştım . neyse konuya girioyrum bir hesap daha ayarladım ve hanbot ile antraman modunda ban yedim . neyse ikinci hesabım ise ilk oyundan yedi yeni...
  11. twististaken1

    Fortnitedan HWID Banlandım

    Oyundan banlandım bildiğim ne yöntem varsa denedim ama bir türlü açamadım bildiğiniz bi yöntem varsa yardımcı olursanız sevinirim. Denediğim yöntemlerle daha önce Valorant ve Apex banımı açmıştım fakat Fortnite'da çalışmadı sebebi nedir Fortnite'ın hile koruma sistemi nedir anlatırsanız sevinirim.
  12. bemboli

    LoL hesabı kalıcı şekilde nasıl banlatılır?

    LoL hesabını banlatmak istiyorum kalıcı bir şekilde. En hızlı ne ile banlatabilirim? Yardım eder misiniz?
  13. oyuncuismi04

    valorant normal ban kaldırma?

    merhaba arkadaşlar ben oyuncuismi04 benim hesabım kalıcı ban yedi ve bunu nasıl kaldırırım bana yardımçı olurmusunuz site link falan olursa yada program olursa nolur bana yardımçı olun
  14. K

    Can ban my friend if he is premade with me?

    Can ban my friend if he is premade with me, when I am using wsreborn and riot catch me??
  15. S

    Alıyorum Counter-Strike 1.6 Anti-Cheat ban kaldırabilecek kişi

    Arkadaşlar merhaba, CS 1.6 anti-cheat için ban kaldırma spooferi olan arkadaş varsa uygun bir bütçeyle, her müşteri getirdiğimde iş yapabileceğim birini arıyorum. Amaç burada hem kendisi hem de benim kazanmam. İşini ehli, yapabilecek varsa Discord'dan eklesin. En çok Regedit Full ban atabilen...
  16. dzynn

    Laptoplarda HWID ban kaldırmak

    Karsima cikan bazi seyler beni iskillendirdi dostlar pc de tecrubem var ama laptoplarda hwid ban kaldirmak daha mi zorlu yoksa ayni islemlerle cozebiliyor muyuz? Ucretli spooferlardan bahsetmiyorum kendi yapabildigimiz amidewin tekniklerinden bahsediyorum simdiden tesekkurler.
  17. Y

    If I get ban by cheating in Valorant will all my account be banned?

    I'm using valorant hack on my 2nd account. I wanna know if that account get banned what will happen to other account that I have previously used in this pc.
  18. K

    LoL'e ban dalgası geldi

    Arkadaşlar, ban dalgası var. İki hesabım da ban yemiş. Ana hesabım var, onda çok girmiyordum. O henüz yememiş ama 30 levellik hesap vardı iki tane. Onlar ban yemiş. Dikkat edin, main çarlar ile oynamayın.
  19. yigityontkan

    Sürekli ban yiyorum

    Trde xearth oynadım evade tamamen kapalı ban yedim Euw geçtim xearth ile zümrüte hesap kastım ban yedim Euwda yeni bi çarla devam ettim yone pantheon falan oynadım yine ban yedim Evade sadece cc açık ban yedikten sonra yapmamız gereken birşey var mı karalisteye falan mı alınıyoruz girdiğimiz...
  20. T

    Çözüldü An itibariyle wsreborn ya detected oldu ya da ban wave yakalandı.

    Bugun tamı tamına 4 çar ban yedi dostlar hepsi euwde. Rage modda falan oynamadım. Birisinde belki 1 mac atmısımdır fakat girdigim 4 çar bugun ban yedi. 2 si aynı anda 2 tanesi sonra. Wsreborn detected oldu baska acıklaması yok manuel ban degil. Manuel ban olsa aynı anda ban yemezler zaten 3-4...
Üst
  AdBlock Detected
Elbette, reklam engelleme yazılımı, reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin bazı yararlı ve önemli özelliklerini de engeller. Mümkün olan en iyi site deneyimi için lütfen bir dakikanızı ayırarak AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.